loading...

rondbaznews

ehsan بازدید : 62 دوشنبه 30 تیر 1399 نظرات (0)

اتاق فرار OCEAN'S SIX برگرفته از سری فیلم های OCEAN’S ELEVEN . حال و هوای سناریو مشابه با دیگر سری از فیلم های این مجموعه ، در عین هیجان حاضر در تجربه خالی از طنز نیست و آنچه همیشه مدنظرآقای اوشن و هم تیمی هایش بوده ، لذت در عین سرقت است. تصور بر این است که شما سارقینی باهوش، خوش ذوق و حرفه ای هستید. اما فراموش نکنید طرف دیگر داستان هم فردی مشابه با شماست که ابداً علاقه ای ندارد هیچ جزٍئی از کلکسیون با ارزشش کاسته شود. بخصوص اگر قرار باشد آن عضو ، الماسی۹ قیراطی به ارزش تقریبی شانزده میلیون دلار باشد. پس خوب با خود نقشه ی سرقت را یک مرتبه کامل مرور کنید و سنجیده عمل کنید. دست به مهره بازیست. دقت کنید :‌ در این تجربه مسئله بیرون آمدن از گالری شخصی آقای بیانچی نیست. شما برای ضیافت سال نو آنجا دعوت شدید و مثل هر مهمان دیگری هر زمانی که احساس کنید حوصلتون سر رفته و یا در نوشیدن زیاده روی کردید، می توانید مهمانی را ترک کنید. مسئله اینجاست با چه ارزش افزوده ای ضیافت را ترک می کنید. لطفا به دلار تبدیل کنید

برای رزور به سایت مراجعه کنید.

مچموعه اتاق فرار اسکیپ کیوب

ehsan بازدید : 60 شنبه 28 تیر 1399 نظرات (0)

یکی از فاکتورهای مهم و کیفی در ارائه خدمات اینترنت، سرعت آن می باشد. سرعت اینترنت همیشه یکی از دغدغه های مهم کاربران در سراسر جهان می باشد و به علت افزایش کیفیت و حجم محتواهای آنلاین سرعت اینترنت عامل بسیار تأثیرگذاری برای دسترسی به این محتواها خواهد بود. در ایران نیز تا چند سال پیش برخی افراد اعتقاد داشتند که فناوری اطلاعات و اینترنت جزو کالاهای لوکس است و دسترسی مردم به اینترنت 128 کیلوبیتی کافی است اما با گذشت زمان این طرز تفکر از بین رفت و امروزه فناوری اطلاعات و اینترنت به پدیده ای ضروری در زندگی افراد تبدیل شده است.

بر اساس اطلاعات سایت Speedtest  که شاخص جهانی اینترنت در کشورهای جهان را بررسی می کند متوسط سرعت جهانی دانلود اینترنت موبایل در ماه ژانویه 2020 در تمامی کشورها 31.95 مگابیت بر ثانیه و سرعت آپلود 11.32 مگابیت بر ثانیه بوده است. بر اساس این گزارش اینترنت همراه در ایران در ماه ژانویه 2020 دارای سرعت دانلود 27.53 مگابیت بر ثانیه  بوده است که ایران را در جایگاه 70 جهان از نظر سرعت اینترنت موبایل قرار داده است. سرعت اینترنت موبایل در ایران در ماه گذشته میلادی (ماه می 2020) به 28.83 مگابیت بر ثانیه رسیده است که ایران را به رتبه 67 جهان از این حیث رسانده است که در مقایسه با جایگاه 79 در ماه آپریل حاکی از صعود 12 پله ای ایران می باشد.

بر اساس گزارش سایت Speedtest رتبه 1 تا 5 جهان از نظر سرعت موبایل به ترتیب در اختیار کره جنوبی (۱۰۰.۲۲ مگابیت ‌بر ثانیه)، امارات متحده عربی (۹۹.۶۷ مگابیت ‌بر ثانیه)، چین (۹۷.۱۰ مگابیت ‌بر ثانیه)، قطر (۸۹.۱۱ مگابیت ‌بر ثانیه) و هلند (۷۳.۶۹ مگابیت ‌بر ثانیه) می باشد.

اما در حوزه اینترنت ثابت بر اساس این گزارش در ماه می 2020 متوسط سرعت دانلود اینترنت ثابت در تمامی کشورها 76.94 مگابیت بر ثانیه و سرعت آپلود 41.09 مگابیت بر ثانیه بوده است. ایران با سرعت دانلود اینترنت ثابت 15.75 مگابیت بر ثانیه و سرعت آپلود 9.91 مگابیت بر ثاتیه در جایگاه 129 از 173 کشور جهان قرار گرفته است که در مقایسه با رتبه 122 در ماه ژانویه نشان از سقوط 7 پله ای ایران در حوزه اینترنت ثابت دارد.

رتبه 1 تا 5 جهان در حوزه اینترنت ثابت به ترتیب به سنگاپور (۲۰۵.۱۳ مگابیت ‌بر ثانیه)، هنگ‌کنگ (۱۸۳.۲۴ مگابیت‌ بر ثانیه)، تایلند (۱۷۰.۱۴ مگابیت ‌بر ثانیه)، رومانی (۱۵۹.۳۱ مگابیت ‌بر ثانیه) و سوییس (۱۵۵.۹۴ مگابیت ‌بر ثانیه) تعلق دارد.

ehsan بازدید : 50 سه شنبه 24 تیر 1399 نظرات (0)

این روزها در اطرافیان خود کمتر کسی را مشاهده خواهید کرد که لااقل در یکی از شبکه های اجتماعی رایج در دنیا عضو نبوده و در آن فعالیت نداشته باشد. یکی از پر مخاطب ترین و محبوب ترین این شبکه های اجتماعی، اینستاگرام است. اینستاگرام یک شبکه اجتماعی برای به اشتراک گذاری عکس ها و ویدئوهای کاربران در سراسر دنیا می باشد که از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است و تحت مالکیت شرکت فیسبوک قرار دارد. اینستاگرام در حال حاضر چهارمین نرم افزار کاربردی موبایل محبوب در دنیا می باشد.

به گزارش پایگاه خبری رندباز، شبکه های اجتماعی در کنار حسن ها و مزیت های خود می توانند اثرات منفی و مخربی نیز داشته باشند. طی تحقیقات صورت گرفته مشخص شده است که اینستاگرام اثرات مخربی بر سلامت روان جوانان دارد. همچنین به علت وجود پست های خشونت آمیز و تهدید آمیز نیز ممکن است بر رفتارها و سلامت روان جوانان تأثیر بگذارد. از این رو کشورهای بسیاری به دلیل رواج خشونت در جامعه، تهدید امنیت ملی و همچنین در خطر افتادن سلامت روان افراد جامعه به دنبال محدود کردن استفاده از این شبکه های اجتماعی به خصوص اینستاگرام در سالیان اخیر بوده اند. هرچند با فشارهای ایجاد شده صاحبان این پلتفرم محدودیت هایی را مثلا در قرار دادن پست های خشونت آمیز اعمال کردند اما همچنان این موارد وجود داشته و امنیت کاربران به صورت 100 درصد تأمین نشده است.

به همین دلیل اینستاگرام در کشورهای مانند چین، روسیه، کره شمالی و هنگ کنگ فیلتر شده و کاربران به آن دسترسی ندارند. در ایران نیز از سال 96 که فیلترینگ بر روی پیام رسان تلگرام انجام شده همیشه زمزمه هایی مبنی بر فیلتر شدن اینستاگرام نیز به گوش می رسد که تا کنون عملی نشده است. اما اخیرا حسن نورزوی نماینده مردم رباط کریم در مجلس یازدهم و عضو کمیسیون حقوقی در مورد احتمال فیلترینگ اینستاگرام در کشور اعلام کرده است: خدا کند این اتفاق افتد. فضای باز اینستاگرام و تلگرام تهدید برای جوانان است و این برای نظام شکنندگی دارد. کمیسیون حقوقی شکل گیرد به جد دنبال فیلتر اینستاگرام خواهیم بود.

بنا بر سخنان این نماینده مجلس به نظر بحث فیلترینگ اینستاگرام جدی بوده و نمایندگان مجلس یازدهم در صدد پیگیری و اجرای آن خواهند بود. باید منتظر ماند و دید که سرانجام این موضوع چه خواهد شد و آیا بحث فیلترینگ اینستاگرام در ایران عملی خواهد شد یا خیر.

 

منبع: سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز

ehsan بازدید : 84 سه شنبه 24 تیر 1399 نظرات (0)

خوب ، یکی از سناریوهایی که حتماً در مجموعه ی اتاق فرارهای اسکیپ کیوب پیشنهاد می شه بازی کنید و حتماً بایست با تعداد بالا ( حد اقل ۶ نفر ) تجربه اش کنید ، سناریوی BEHIND THE BARS  هست. هرچند این سناریو موضوع کلیش فرار از زندانه ، و هرچند تلاش شده تا دلهوره آور و بعضی جاها ترسناک حتی طراحی بشه ، اما ماهیت اصلیش از اونجایی شکل می گیره که شما در یک زندان نازی در برلین زندانی هستید. پس قطعاً آنچه سناریو در طراحی فضا، دکور ، داستان و معماها ازش تبعیت داره ، موضوعیت جنگ جهانی دومه.

به همین منظور ما قصد داریم تا در بلاگ های مختلف براتون از گوشه و کنارهای جنگی بگیم که برای چه کسایی که تجربه اش کردند و چه کسایی که فقط ازش خوندن و شنیدن، هنوز مثل یک کابوس باور نکردنی جلوه می کنه. خیلی خلاصه بهتون بگم ، فرض کنید دارید با دوستاتون مونوپولی بازی می کنید ، وسط بازی هرکی مدام تیز بازی در بیاره و جر بزنه ، ولی به جایی برسه که همه صبرشون سر برسه و از روی لجبازی یا عصبانیت و هرچیزی ، تمام شرطهای دوستی قبل بازی رو فراموش کنن ، بزنن زیر میز و یهو با هم گلاویز شن ! همین اندازه واقعاً پیش بینی نشده !

خوب اجازه بدید قبل از هر چیز تاریخی که به عنوان دوره ی جنگ جهانی دوم در تاریخ ثبت شده رو قید کنیم. آنچه ثبت شده اول سپتامبر ۱۹۳۹ تا ۲ سپتامبر ۱۹۴۵ هست یعنی ۹ شهریور ۱۳۱۸ تا ۱۱ شهریور ۱۳۲۴. توی تاریخ شمسی جنگ جهانی حتی یک روز طولانی تر جلوه می کنه و مدت جنگ رو جای ۶ سال و ۱ روز ، ۶ سال و دو روز نشون می ده. ولی اگر کسی ازتون پرسید جنگ جهانی چقدر بطول انجامید تیزبازی در نیارید و همون ۶ سال و ۱ روز رو جواب بدین. بگذریم ، خیلی رو تاریخ شمسیش حساس نشید که تو همون تاریخ های میلادی ای که بهتون گفتم هم کلی جای بحث هست.

همونطور  که براتون مثال زدم ، اگر اون بازی مونوپلی رو مدنظر قرار بدید ، شما می تونید شروعش رو از بلند شدن میز و ریختن مهره ها در نظر بگیرید. یا می تونید از وقتی نشستید پای میز برای بازی درنظر بگیرید یا مثلاً از اولین کری خوندن هایی که تو بازی یا قبل بازی پیش اومده یا حتی از اولین جر زنی هایی که تو بازی رخ داده در نظر بگیرید. در واقعیت هم برای درنظر گرفتن تاریخ شروع جنگ جهانی دوم، همین اندازه و با همین منطق ها، نظرها و تاریخ های متفاوتی وجود داره.

اول سپتامبر ۱۹۳۹ که خوب تاریخ شروع حمله ی آلمان به لهستانه. زمانی که هشدار بریتانیا به آلمان نادیده گرفته شد و نهایتاً در تاریخ ۳ سپتامبر کشورهای بریتانیا، فرانسه، استرالیا و نیوزیلند رسماً با آلمان اعلام جنگ کردند و پس از گذشت چند روز اتحادیه ی آفریقای جنوبی در ۶ام و کانادا در ۱۰ سپتامبر به جمع کشورهای نام برده اضافه شدند.

 

برخی اما ایتالیا و حمله ی ایتالیا به اتیوپی در ۳ اکتبر ۱۹۳۵ رو آغازگر جنگ جهانی دوم می دونن و دسته ی سوم هم

جنگ دوم ژاپن و چین در تاریخ ۷ ژوئیه ۱۹۳۷ و یا حتی عقبتر از اون حمله ی ژاپن به منچوری در ۱۹ سپتامبر ۱۹۳۱ رو شروع جنگ جهانی دوم می دونن.

بیشتر مثل اینکه بر می گرده به اینکه شما بخواید چه کشوری رو از متحدین بیش از بقیه مقصر جلوه بدید. ما راستش نظرمون به گروه سوم نزدیکتره و اون رو صرفا تاریخ شروع جنگ جهانی دوم نمی دونیم که معتقدیم پایان این جنگ جهانی هم به نحوی همین روز رقم خورده.

شاید جنگ های ژاپن و چین از محوریت جنگ جهانی دوم نبود ، اما با شروع جنگ در اقیانوس آرام به بخشی از جنگ جهانی دوم پیوست و شاید در واقع این متحد آلمان، کشور ژاپن بود که موجب شد تا کشور آمریکا بی طرفی خود را کنار بگذارد یا حتی زودتر از آنچه مدنظر داشت کنار بگذارد و وارد عمل شود و شمارش معکوس شکست آلمان نازی کلید بخوره. جدا از اینکه ژاپن اون سالها با ژاپنی که امروز می شناسید خیلیییی فاصله داشته و اصلاً این اندازه گوگولی و معصوم نبوده و از قضا توهم امپراتوری جهان رو در سر داشته ، اما اولین و نزدیکترین هدفی که در سر داشت به زانو در آوردن و سلطه بر چینی ها بود. آنچه روز بروز ژاپن رو خشمگین تر از پیش می کرد ، حمایت مالی ای بود که کشورهای آمریکا ، بریتانیا و شوروی به عنوان سه ابرقدرت از چین داشتند. آمریکا در این بین از سال ۱۹۳۹  معاهدات تجاری خود با ژاپن رو قطع کرد و کمی بعد از ژوئیه ۱۹۴۰، فروش سوخت به این کشور رو هم تحریم کرد و این محدودیت ها فشار زیادی به اقتصاد ژاپن وارد کرد. در سال ۱۹۴۰ در واقع علی رقم حمله های پراکنده ای که ژاپن به چین داشت ،‌ سرانجام این نبردها به بن بست رسیده بود و ژاپن می بایست استراتژی جدیدی پیش رو می گرفت. بنابراین تصمیم گرفت تا با اشغال شمال هندوچین ، علاوه بر قطع کردن خطوط ارتباطی چین و تضعیف حریفش ، برای حمله به مستعمرات اروپایی ها هم در موقعیت بهتر و استراتژیکتری قرار بگیره . و همین حرکت موج دوم تحریم های آمریکا علیه ژاپن رو به همراه داشت. فروش آهن، فولاد و قطعات مکانیکی بلافاصله تحریم شد ! اما هرچه آلمان در اروپا بیشتر پیشروی می کرد ، ژاپن هم بیشتر برای فشار به اروپایی ها در جنوب شرق آسیا تشویق می شد، تا جایی که دولت هلند حاضر شد تا از هند شرقی هلند مقداری نفت به ژاپن بفروشد. اما این مذاکرات در باقی موارد و منابع دیگر نتیجه نداشت و ژاپن که گفتیم روحیه اش با آنچه ازش در دنیای امروزی مطلع هستید خیلی متفاوت بود ، زیر بار نرفت و برای فشار آوردن به هلند و بریتانیا به جنوب هندوچین حمله ور شد. در پاسخ به این تهدید این مرتبه ایالات متحده آمریکا ، بریتانیا و تمامی کشورهای اروپایی تمامی سرمایه های ژاپن رو توقیف کردند و تحریم همه جانبه ی نفتی علیه ژاپن رو آغاز کردند. اگر نگیم ژاپن اون موقع شبیه ایران امروز بوده ، حداقل می تونیم بگیم برخورد دنیا با ژاپن اون روزها گویا خیلی شبیه به برخورد امروز همون کشورها با ایران امروزیه. این طور نیست ؟

اولین اشتباه ژاپن در حق متحد خودش همین جا رقم می خوره ، که مجبور می شه برنامه ی تهاجمیش علیه شرق دور شوروی رو که برای بهره برداری از وضعیت جنگی در غرب برنامه ریزی شده بود به واسطه ی همین تحریم ها کنار بگذاره. علی رقم اینکه آلمان نازی در حال تدارک حمله به شوروی بود و نیروهای زیادی رو در مرز با شوروی مستقر کرده بود ،  معاهده ی عدم تعرض شوروی و ژاپن در آوریل ۱۹۴۱ بین دو کشور امضا می شه. اگر گیم برد ریسک رو بازی کرده باشید حتماً متوجه می شید که آلمان نازی حتماً چقدر این وسط حرص خورده و به خودش پیچیده ! در واقع انقدر ژاپن خیال شوروی رو راحت می کنه که در تاریخ ۵ دسامبر ۱۹۴۱ که نیروهای نازی به حومه ی موسکو رسیده بودند ، با جابجایی نیروهای تازه نفس شوروی از مرز با ژاپن به جناح دیگر، شوروی  با یک ضدحمله ی سنگین موفق به عقب راندن ۱۰۰ تا ۲۰۰ کیلومتری تمامی نیروهای آلمانی از تمامی جبهه ها می شه.

در این بین اما ژاپن پیاپی درگیر مذاکرات با آمریکا بود تا شاید بتونه هم فضای سیاسی رو بهبود ببخشه و هم جنگ با چین  رو به سرانجامی که دوست داره برسونه. اما ایالات متحده ی آمریکا مدام سر باز میزد و در همین بازه ی زمانی ، بصورت مخفیانه با دو کشور بریتانیا و هلند در طرح دفاع مشترکی در صورت تهاجم ژاپن به متصرفات هر یک از ۳ کشور شرکت داشت که در نهایت با تقویت نیروهای آمریکایی در فیلیپین ، به ژاپن اخطار داد آمریکا در مقابل هرگونه تهاجم به کشورهای همسایه واکنش نشان خواهد داد.

ژاپن که هیچ راهی در پیشبرد مذاکرات متصور نبود ، در تنگنای تحریم ها ،‌ گزینه ی فرار به جلو رو مدنظر قرارداد و در عین تدارک خود برای حمله ، آخرین پیشنهاد خود را در تاریخ ۲۰ نوامبر ۱۹۴۱ به طرف آمریکایی خود ارائه داد. به موجب این پیشنهاد ژاپن ضمانت می کرد به ازای قطع کمک های ایالات متحده به چین و همچنین اتمام تحریم نفت و دیگر تحریم ها ، نیروهای خود رو از جنوب هندوچین خارج کرده و دیگر به جنوب شرق آسیا ، مستعمرات اروپایی ها و آمریکا ، حمله نکند. پاسخ طرف آمریکایی ۶ روز بعد داده شد ؛ تخلیه ی چین و عقد پیمان عدم تخاصم با کشورهای غربی، بدون هیچ شرطی. این برای ژاپن معنیش خیلی واضح بود ، یا از تمام اهداف و برنامه هاشون در چین دست بکشن و یا منابع مورد نیازشون در مستعمرات هلند رو به زور تصاحب کنن. برای ژاپنی ها حالت اول غیر ممکن بود و از طرفی تحریم نفتی ، به خودی خود یک اعلان جنگ بود !

ژاپنی‌ها برنامه داشتن تا با تصرف سریع مستعمرات اروپایی در جنوب شرق آسیا یک خط دفاعی که تا میانه اقیانوس آرام ادامه داشت رو ایجاد کنند چراکه پس از آن ژاپنی‌ها می‌توانستند منابع مورد نیاز خودشون رو از جنوب شرقی آسیا استخراج کنند و در عین حال به راحتی در برابر نیروهای متفقین که در اقیانوس آرام پراکنده بودند دفاع کنند و در ادامه برای جلوگیری از دخالات آمریکا ، ناوگان اقیانوس آرام ایالات متحده رو نابود و اونها رو از فیلیپین بیرون برونند. پس دومین و بزرگترین اشتباه ژاپن در تاریخ ۷ دسامبر (۸ دسامبر به وقت آسیا ) ۱۹۴۱ با شروع جنگ اقیانوس آرام و  حمله به نیروهای بریتانیایی و آمریکایی در پرل هاربر، فیلیپین، مالایا، تایلند و هنگ کنگ آغاز شد !

حمله ای که منجر شد از طرفی ایالات متحده ، بریتانیا ، چین، استرالیا و چند کشور دیگر به طور رسمی با ژاپن اعلان جنگ کنن و از طرف دیگه ، آلمان نازی و دیگر کشورهای محور ( متحدین ) با آمریکا اعلان جنگ کنن !

 

بگذارید یک بار خیلی خلاصه بهتون بگیم دقیقا ژآپن چه اشتباهاتی کرد. و چرا این اشتباه ها به کل منجر به تغییر مسیر جنگ جهانی دوم و شکست آلمان نازی منجر شد.

آدولف هیتلر بعد از تصرف فرانسه می دونست تنها راه اینکه بریتانیا کوتاه بیاد و تسلیم شه اینه که بدونه یا دو ابرقدرت دیگه ، یعنی شوروی و آمریکا وارد جنگ نمی شن و یا اگر هم ورود کنن، در طرف دیگر جنگ پرچمدار خواهند بود. و می دونست شکست پیشین آلمان در جنگ جهانی قبلی ، یکی از دلایل بارزش جنگ در دو بازوی شرقی و غربی با اروپا و روسیه و تحلیل نیروی نظامی کشورش بوده است. به همین جهت در همان ابتدا پیش از حمله به لهستان با توافق پنهانی که در تقسیم لهستان به دو بخش شرقی و غربی بین خود و شوروی کسب کرده بود، در تاریخ ۲۳ اوت ۱۹۳۹ با شوروی پیمان عدم تعرض امضا کرد. حتی در نوامبر ۱۹۴۰ مذاکراتی بین شوروی و آلمان نازی جهت پیوستن شوروی به پیمان سه جانبه شکل گرفته بود و شوروی هم استقبال کرده بود. اما به دلیل امتیازاتی که شوروی از فنلاند ، بلغارستان ،  ترکیه و ژاپن در نظرداشت و  از نظر آدولف هیتلر زیاده خواهی تلقی می شد ، روابط سیاسی و همکاری اقتصادی دو کشور تیره و تار شد و این دقیقاً زمانی بود که شوروی به ژاپن ومعاهده ی عدم تعرض بین دو کشور روی آورد.

این از اولین ابرقدرت که چراغ سبز رو ژاپن در واقع در آوریل ۱۹۴۱ روشن کرد و بریتانیا نهایتاً در کمتر از دو ماه ، در ژوئیه ی همان سال با دشمن دیرینه ی خود، شوروی، اتحاد نظامی بریتانیا و شوروی علیه آلمان را شکل داد.

 

دومین ابر قدرت رو هم که رسماً ژاپن پا روی دمش گذاشت و بی جهت و خارج از برنامه ، وقتی ازش توقع می رفت به شرق دور شوروی حمله ور شه، برعکس به موقعیت نیروهای آمریکایی هجوم برد و ایالات متحده رو رسماً وارد این جنگ کرد !

 

آدم یه متحد مثل ژاپن داشته باشه ، می تونه خیالش راحت باشه که در واقع احتیاجی به دشمن نداره. و به همین جهت جدا از هر آنچه مورخین در تاریخ آغاز و پایان جنگ جهانی دوم  مطرح می کنند، ما اینجا معتقدیم که جنگ جهانی دوم از همون روز جنگ دوم چین و ژاپن در ۷ ژوئیه ی ۱۹۳۷ شروع شد و راستش همونجا تموم شد !!! ژآپن یک تنه تکلیف کل جنگ رو روشن کرد . دستش درد نکنه. یعنی واضحتر بگیم ، اون بازی مونوپلی که زدید زیر میز و دعوا و درگیری شد رو یادتونه ؟ شما از همون موقع که زنگ زدید به هوشنگ و هوشنگ رو برای بازی دعوت کردید ! همه چی همونجا شروع شده و همونجا تموم شده !

 

ما حتماً براتون در بلاگ های بعدی بیشتر از گوشه و کنار جنگ جهانی دوم خواهیم گفت و امیدواریم که شما هم از خوندن این مطالب لذت ببرید.

پس فراموش نکنید، اگر به این دوره ی تاریک از تاریخ بشریت علاقه دارید و دنبال هیجان و اتاق فرار دلهوره آور یا حتی ترسناک هستید، حتما اتاق فرار BEHIND THE BARS  از مجموعه اتاق های فرار اسکیپ کیوب رو تجربه کنید. برای اونهایی که اطلاعات بیشتری از جنگ جهانی دوم دارن، کلی ایستر اگ تو این بازیمون داریم.

پس منتظرتون هستیم.

ehsan بازدید : 52 دوشنبه 23 تیر 1399 نظرات (0)

یکی از خدماتی که این روزها کاربرد بسیار فراوانی در بین مشترکین تلفن همراه دارد، اینترنت همراه می باشد که بر روی سیم کارت ها ارائه می شود. همراه اول در حال حاضر آخرین نسل فناوری اینترنت همراه یعنی 4.5G را به مشترکین خود ارائه می دهد که از سرعت اتصال و پوشش بسیار خوبی برخوردار است.

به نقل از پایگاه خبری رندباز این روزها خبرهای زیادی از جدیدترین نسل اینترنت همراه به گوش می رسد. اینترنت همراه نسل پنجم یا 5G که رقابت بسیار شدیدی بر سر ارائه آن به کاربران در دنیا وجود دارد و حتی بسیاری از غول های دنیای گوشی های همراه برخی از مدل های خود را با پشتیبانی از فناوری 5G طراحی و تولید کرده اند. اینترنت 5G سرعت اتصال بسیار زیادتری نسبت به نسل چهارم دارد که این میزان در حدود 10 تا 100 گیگابیت بر ثانیه می باشد. این نسل از اینترنت همراه محدودیت های کمتری دارد از این رو برای فناوری هایی مانند اینترنت اشیاء بسیار مناسب خواهد بود.

مدیر عامل اپراتور همراه اول، در جلسه مجمع عمومی hd پس از ارائه گزارش سالانه هیأت مدیره به اعضاء مجمع عنوان کرد که این اپراتور در راستای گسترش خدمات خود و ارائه خدمات به روز به مشترکین در حال حاضر به صورت پایلوت و آزمایشی فناوری 5G را در شبکه همراه اول راه اندازی کرده است و به تدریج با فراهم ساختن زیرساخت های آن تا سال 1402 از این فناوری بهره برداری تجاری خواهد کرد.

بدین ترتیب مشترکین همراه اول می توانند کمتر از 3 سال دیگر به صورت رسمی در هر نقطه تحت پوشش خدمات این اپراتور به اینترنت همراه نسل پنجم دسترسی داشته باشند. باید منتظر ماند و دید که کدام اپراتور همراه در کشور زودتر از رقیبان خدمات اینترنت نسل 5 را به مشترکین خود ارائه می دهد و عنوان اولین ارائه دهنده این نسل از اینترنت در کشور را به نام خود رقم می زند.

 

منبع: سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز

ehsan بازدید : 68 یکشنبه 22 تیر 1399 نظرات (0)

بدین ترتیب رایتل به عنوان سومین و جوان ترین اپراتور تلفن همراه فعال در کشور می باشد. این اپراتور از آغاز فعالیت خود با ارائه نسل سوم اینترنت همراه در کشور آغاز به کار کرد که در آن زمان جدیدترین فناوری اینترنت همراه در جهان به شمار می رفت در نتیجه علاقمندان زیادی به سوی این اپراتور جلب شدند. سیم کارت های رایتل در دو نوع اعتباری و دائمی به مشترکین عرضه می شود. سیم کارت های این اپراتور از قدرت آنتن دهی و پوشش شبکه بسیار خوبی برخودار می باشند چون به لطف اجرای طرح رومینگ ملی، سیم کارت های رایتل از زیر ساخت ها و پوشش شبکه اپراتورهای همراه اول و ایرانسل جهت اتصال به شبکه استفاده می نمایند در نتیجه با خرید سیم کارت رایتل می توانید یک پوشش سراسری را تجربه کنید.

به نقل از پایگاه خبری رندباز؛ رایتل جهت ارائه اینترنت پرسرعت تلفن همراه به مشترکین خود بسته های اینترنتی بسیار متنوعی را در نظر گرفته است. به طور کلی تنوع بسته های اینترنتی رایتل نسبت به همراه اول و ایرانسل بیشتر است. یکی از بسته های اینترنتی که اپراتورهای کشور در تلاش هستند بسته های متنوعی برای آن در نظر بگیرند، بسته های اینترنت شبانه می باشد که طرفداران و علاقمندان خاص خود را دارد.

بسته های شبانه اینترنت رایتل اکثرا به صورت ترکیبی در کنار بسته های روزانه بوده و بسته هایی که صرفا اینترنت شبانه در اختیار مشترکین قرار دهند در حد چند مورد است که در جدول زیر مشاهده خواهید کرد. برای خواندن جدول به سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز مراجه کنید.

رایتل در ارائه بسته های صرفا شبانه تنوع زیادی را به مشترکین خود ارائه نداده است اما در ارائه بسته های ترکیبی از تنوع زیادی برخوردار است. در بسته های ترکیبی حجم مصرف اینترنت شبانه به صورت هدیه به مشترکین ارائه می شود و برای مشترکینی که به دنبال استفاده از بسته های اینترنتی صرفا شبانه هستند کاربرد زیادی ندارند. همچنین بر خلاف همراه اول، رایتل بسته های شبانه نامحدود حجمی نیز در اختیرا مشترکین خود قرار نمی دهد.

ساعات افت مصرف یا بازه زمانی استفاده از اینترنت شبانه در رایتل مانند همراه اول از ساعت 2 تا 7 بامداد می باشد. برای خرید و فعال ‌سازی هر کدام از بسته‌‌ ها می ‌توانید از روش ‌های زیراستفاده کنید:

  1. خرید از طریق سامانه کد دستوری  *142#
  2. خرید از طریق وب‌سایت رایتل/ صفحه اصلی خرید بسته
  3. خرید از طریق سامانه مدیریت حساب
  4. خرید از طریق سامانه پیام کوتاه 2020
  5. فروشگاه های رایتل
  6. خرید از طریق اپلیکیشن رایتل من

 

منبع: سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز

ehsan بازدید : 64 شنبه 21 تیر 1399 نظرات (0)

 همراه اول برای استفاده مشترکین خود از خدمات اینترنت تلفن همراه بسته های اینترنتی متنوعی را در نظر گرفته است که در دو قالب بسته های اینترنتی آلفا و آلفا+ دسته بندی می شوند. بسته های اینترنتی آلفا دارای محدودیت سرعت هستند اما بسته های آلفا+ سرعت بدون مرز را در اختیار مشترکین خود قرار می دهد.

یکی از بسته های اینترنتی که علاقمندان خاص خود را دارد بسته های اینترنت شبانه می باشد. بسته های اینترنت شبانه معمولا در یک بازه زمانی تعریف شده قابل دسترسی هستند و به نسبت بسته های روزانه از قیمت پایین تری برخوردارند. همراه اول نیز بسته های ویژه ای برای ساعات شبانه در نظر گرفته است که نام آن ها را شبانت گذاشته است.

بسته های اینترنت شبانت همراه اول از ساعت 2 تا 7 بامداد قابل استفاده هستند که تنوع زیادی هم دارند. بسته های شبانت نیز مانند سایر بسته ها در دو گروه آلفا و آلفا+ قرار می گیرند.

بسته های دارای محدودیت حجم شبانت: برای خواندن جدول های بسته ها به پایگاه خبری سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز مراجعه کنید.

همراه اول علاوه بر بسته های دارای محدودیت حجم بسته های نامحدود شبانه هم در نظر گرفته است که البته برای هرکدام یک سقف منصفانه مصرف در نظر گرفته است.

 

علاوه بر بسته های آلفا به تازگی همراه اول بسته های اینترنت شبانه آلفا+ را نیز برای کاربران و مشترکین خود در نظر گرفته و ارائه می نماید. بسته های آلفا+ با محدودیت حجم فقط در بازه زمانی 2 تا 7 صبح قابل استفاده می باشند اما در بسته های نامحدود یک سری از بسته ها از ساعت 1 بامداد تا 11 صبح نیز قابل استفاده هستند.

سته های آلفا+ نامحدود شبانه همراه اول بر خلاف بسته های آلفا سقف مصرف منصفانه نداشته و به صورت نامحدود در ساعات تعیین شده در اختیار مشترکینی که اقدام به خرید آن کرده اند قرار می گیرد.

 

منبع: سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز

ehsan بازدید : 46 چهارشنبه 18 تیر 1399 نظرات (0)

 ایرانسل بسته های شبانه متنوعی را برای مشترکین خود که علاقمند به استفاده از این نوع بسته ها هستند ارائه کرده است. بسته های شبانه ایرانسل به دو صورت شبانه و ترکیبی روزانه و شبانه ارائه می شوند.

بسته های اینترنت ایرانسل به صورت هفتگی، ماهانه، سه ماهه، شش ماهه و سالانه می باشند. در صورت تمایل به خرید هریک از بسته های اینترنت می توانید از طریق اپلیکیشن ایرانسل من و یا از طریق کد دستوری *555*5# بسته های متنوع اینترنت ایرانسل را مشاهده کرده و نسبت به خرید هر کدام اقدام نمایید.

در صورتی که اقدام به خرید بسته های ترکیبی روزانه + شبانه نمایید در صورت پایان یافتن حجم هریک از بسته های روزانه یا شبانه کل بسته تمام شده و به صورت خودکار تمدید می گردد.

بسته های اینترنت شبانه ایرانسل در بازه زمانی 2 تا 8 بامداد قابل استفاده می باشند و در صورتی که شما همزمان از یک بسته اینترنتی دیگر بر روی سیم کارت خود استفاده می کنید، در این بازه زمانی اولویت مصرف با بسته شبانه می باشد و از حجم و ترافیک سایر بسته ها در این ساعت تا زمان پایان بسته شبانه، کاسته نخواهد شد. اما اگر از بسته های ترکیبی روزانه + شبانه ایرانسل استفاده می کنید در صورت اتمام ترافیک شبانه، از ترافیک روزانه آن کم خواهد شد.

در کنار این بسته های اینترنت، ایرانسل تعداد بسته اینترنتی 1 روزه نیز ارائه می نماید که برای کاربرانی که استفاده کمی از اینترنت همراه در طول روز دارند در نظر گرفته شده است که این بسته ها دارای ترافیک ترکیبی روزانه و شبانه می باشند که ترافیک شبانه از ساعت 2 تا 8 بامداد و ترافیک روزانه در مابقی ساعات روز مصرف خواهد شد.

شما می توانید برای آگاهی از جزئیات هر یک از بسته های اینترنتی ایرانسل به اپلیکیشن ایرانسل من مراجعه کرده و تمامی مشخصات مربوط به هریک از بسته ها را مشاهده و در صورت تمایل به خرید هر کدام از همان طریق اقدام نمایید. همچنین پس از فعال کردن بسته مورد نظر، می توانید به وسیله این برنامه کاربردی میزان مصرف خود از بسته فعال شده را پایش و رصد کرده و مصرف خود را مدیریت نمایید.

 

منبع: سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز

ehsan بازدید : 60 سه شنبه 17 تیر 1399 نظرات (0)

 اگر دارای یک گوشی دو سیم کارته هستید که پیش از زمان آغاز به کار طرح رجیستری از درگاه دوم سیم کارت آن استفاده نمی کردید، در صورت قرار دادن سیم کارت در آن بلافاصله پیامی مبنی غیر قانونی بودن دستگاه برای شما ارسال خواهد شد و بر اساس پروتکل مربوطه ظرف مدت یک ماه پوشش شبکه سیم کارت شما قطع می شود.

برای حل این مشکل و ثبت شناسه IMEI درگاه دوم سیم کارت گوشی خود در سامانه همتا باید فرآیند ثبت دستگاه در سامانه را با سیم کارتی که پیش از شروع طرح رجیستری بر روی گوشی فعال بوده است انجام دهید در غیر این صورت فرآیند ثبت با موفقیت انجام نخواهد شد.

جهت ثبت و یا اضافه نمودن درگاه دوم گوشی خود ابتدا از طریق نشانی اینترنتی www.hamta.ntsw.ir یا از طریق کد دستوری #۷۷۷۷* و یا اپلیکیشن همتا وارد سامانه همتا شوید. برای ورود به سامانه همتا از طریق نشانی اینترنتی می توانید از شماره سیم کارت استفاده کنید و یا ثبت نام کرده و با کد ملی خود وارد سامانه شوید.

پس از قرار دادن سیم کارتی که قبلا روی گوشی شما بوده است در درگاه دوم سیم کارت گوشی وارد سامانه همتا شده و از قسمت کارتابل و در بخش مدیریت دستگاه ها وارد صفحه افزودن دستگاه شوید. پس از باز شدن این صفحه IMEI درگاه دوم سیم کارت گوشی خود را وارد کرده و بر روی گزینه ثبت کلیک نمایید.

برای بدست آوردن IMEI گوشی خود می توانید به جعبه آن مراجعه کرده و یا با شماره گیری کد #06#*  شناسه IMEI گوشی خود را برای هریک از درگاه های سیم کارت آن مشاهده کنید. برای گوشی های دو سیم کارته به محض وارد کردن شناسه اول سیستم به صورت خودکار دو سیم کارته بودن دستگاه را تشخیص داده و از شما می خواهد که شناسه دوم را نیز وارد نمایید. در صورتی که شناسه وارد شده با سیم کارتی که با آن وارد کارتابل شده اید قبل از شروع طرح رجیستری سابقه فعالیت در شبکه اپراتورهای تلفن همراه کشور را داشته باشد فرآیند ثبت با موفقیت انجام می شود.

برای ثبت از طریق کد دستوری #۷۷۷۷* باید سیم کارتی که قبل از طرح رجیستری روی گوشی فعال بوده را در داخل آن قرارداده و کد دستوری را شماره گیری نمایید. در منوی باز شده عدد 4 یا افزودن دستگاه را انتخاب کرده و در مرحله بعد شناسه IMEI گوشی خود را وارد نمایید. طبق فرآیند سامانه اینترنتی در صورته 2 سیم کارته بودن گوشی شما، سامانه به صورت هوشمند تشخیص داده و از شما تقاضا می کند که شناسه دوم را وارد کرده و ارسال نمایید.

در سامانه همتا هر دستگاه، فارغ از تعداد درگاه های آن، تحت مالکیت تنها یک سیم ‌کارت قرار دارد. درصورتی‌که دستگاه شما دو سیم ‌کارته (دارای دو درگاه برای قرار دادن سیم ‌کارت) است باید توجه داشته باشید که پس از انجام موفقیت  ‌آمیز فرآیند افزودن دستگاه، هر دو شناسه (IMEI) دستگاه شما تحت مالکیت یک سیم‌کارت قرار می ‌گیرد.  بنابراین زمانی که در اسلات دوم سیم‌ کارتی غیر از سیم ‌کارت مالک دستگاه در سامانه همتا، قرار دهید، پیامک هشدار انتقال مالکیت دریافت خواهید کرد.

همان‌طور که در این پیامک ذکر شده، از آن جایی که قرارگیری این سیم‌کارت جدید در دستگاه، به علت خرید و فروش نبوده، بلکه مالک دستگاه یکی از سیم ‌کارت‌ های خود را درون دستگاه قرار داده، بنابراین نیاز به اقدام خاصی نیست.

 

 

 

 

منبع: سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز

ehsan بازدید : 50 سه شنبه 17 تیر 1399 نظرات (0)

اینکه ما در مجموعه اتاق فرار اسکیپ کیوب اتاق فراری با سوژه ی بازسازی از گیم پلی استیشن P.T.  ساخته ی کوجیما داشته باشیم و یک بلاگ به معرفی این بازی و این بازی ساز نپردازیم، غیر ممکنه ! و اتفاقاً همین حالا وقتشه.

 

اجازه بدید از خالق اثر ، کوجیما شروع کنیم. هیدئو کوجیما ، متولد ۲۴ اوت ۱۹۶۳ یعنی می شه گفت اول شهریور ماه سال ۱۳۴۲ در توکیو ، ژاپن در خانواده ای متدین چشم به جهان گشود ... ؟ نه ما از خانواده اش دیگه جدی خبری نداریم. اونچه از خانواده ی کوجیما می دونیم اینه که کم تو ژاپن مهاجرت نکردن و از وقتی که هیدئو حداقل بدنیا اومده ،  ۲ مرتبه ، از توکیو به شیراساکی در مرتبه ی اول و در مرتبه ی دوم از شیراساکی به کاوانیشی مهاجرت داشتند.

 

این آقای هیدئوی جوان ، از همون اول مغزش خوب کار می کرده ! و از همون اول هم می دونسته تقریباً جاش کجاست. کلاً به سینما و تصویرگری علاقه داشته و شاید چون به خودش باور نداشته اول تو سرش بوده که بازیگر شه . کمی که بزرگتر می شه و افکار مریضش ( ما اینجا از لفظ مریض بودن افکارش به نیت تمجید و استثنایی بودنش استفاده کردیم ) با دایره ی لغت بیشتری مواجه می شه ، تصمیم می گیره بنویسه ! اون داستان های کوتاهش رو برای مجلات ژاپنی ارسال می کرده و مثل دوران بلوغ هر هنرمند نابغه ی دیگه ای ، نوشته های این دوستمون هم به چشم مجله ها نمیاد و هرگز چاپ نمی شه ! البته الآن می گن دلیلش این بوده که اون مجله ها دنبال داستان های ۱۰۰ صفحه ای بودن و داستانهای هیدئو کوجیما اصولاً سه برابر حجم داشته، ولی شما به ما بگید این آخه دلیل می شه ؟!

 

خلاصه بریم جلوتر ، قسمت بعدی از زندگی کوجیما خیلی شبیه خودش نیست و فکر کنم به اصرار خانواده در دانشگاه دوره ی اقتصاد رو شروع می کنه. هرچند در همین مدت به نحوی خودش رو با فعالیت های فیلم سازی هم سرگرم می کنه. اما هرچه جلوتر می ریم ، این جاش رو دیگه باید از دوستان و هم دانشکده ای هایش  بپرسیم که چطور هیدئو بار دیگه به علایقش فرمون می ده و از فیلم سازی و کارگردانی که آخرین هدفش بوده، در سال چهارم دانشگاه به یکباره دست از تحصیل اقتصاد می کشه و نه فقط خانواده که دوستانش رو هم شگفت زده می کنه !

 

هیدئو کوجیما در سن ۲۳ سالگی وارد شرکت بازی سازی کونامی می شه و پروژه ی متال گیر استارت می خوره. می خوام بگم قبل از اینکه کوجیما برای خودش کوجیما بشه ، اینکه ۲۳ سالگیت رو با کونامی شروع کنی، آرزوی خیلی از ما بازی دوست ها می تونه باشه . درسته ؟ فقط یک سال زمان می بره و متال گیر در سال ۱۹۸۷ در ژاپن و اروپا عرضه می شه و کلییییی سر و صدا می کنه. و خیلی جای سؤال برای سازنده هاش نمی گذاره و بدون وقفه در سال ۱۹۹۰ و ۱۹۹۸ ، سری های دوم و سوم متال گیر با پسوند سالید اسنیک و سالید عرضه ی بازار و این مرتبه روی کنسول پلی استیشن اجرا می شه ! و بوووممم !!! کوجیما به هدفش می رسه و دیگه تبدیل به یک چهره ی مشهور بین المللی در این صنعت می شه !

ازونجایی که این دوستمون صرفاً یک هنرمند عشق هنر و چل و دیدونه نبوده ، و تحصیلات دانشگاهی در زمینه ی اقتصاد داشته ، برخلاف خیلی از هنرمندای دیگه حواسش به جیبش هم بوده و خیلی سریع شرکت کوجیما پروداکشنز رو به عنوان تابعه ای از کمپانی کونامی ثبت می کنه و به بازی می آره.

همکاری این شرکت با کونامی تا سال ۲۰۱۵ ادامه داشت و آخرین کار مشترکی که عرضه شد کماکان از سری بازی های متال گیر بود که سی و یکمین سری از بازی های این مجموعه در سیستم عامل های مختلف محسوب می شد و اسمش بود متال گیر ۵ : فانتوم پین.

اما ! اما این وسط یک کار نصفه نیمه ی دیگه ای هم بود که هرچند این جدایی باعث شد کار شهید شه به نحوی و هیچ وقت نه تنها نسخه ی نهایی بازی عرضه نشد ، که حتی دموی بازی هم از فروشگاه پلی استیشن حذف شد !  و این بازی چیزی نیست جز بازی P.T.  از سری بازی های سایلنت هیل کونامی.مجموعه ای که به خودی خود یکی از سری بازی های مشهور کمپانی کونامی بود و این مرتبه با حضور کوجیما در بخش کارگردانی و طراحی می تونست به یکی از مادگارترین بازیهای طول تاریخ این صنعت تبدیل شه ! باور کنید اغراقی در کار نیست ! کافیه شما با دموی این بازی که در ۱۲ اوت ۲۰۱۴ عرضه شد و فقط ۳۰ دقیقه زمان داشت آشنا باشید. خیلی ها جرأت بازی کردنش رودر شب یا  تنهایی نداشتن  و حتی باور کنید خود بنده ! بازی رو در حالت بی صدا و MUTE   نهایتاً تونسته ام تموم کنم. 

 

 

 

این بازی که قطعاً مثل مابقی سری های بازیش در ژانر ترس و وحشته ، با کارگردانی کوجیما جداً از جلوه های ترس نمی گیم جدید اما ویژه ای برخورداره که شاید صرفاً ترکیب دقیق و زمان شناسی عالی در طراحی بازی موجب می شه تا این اندازه ترس بر شما غلبه کنه.

 داستان ازونجایی که ماهیت بازی یک دمو قرار بوده باشه خیلی واضح مطرح نمی شه و خیلی سر و ته خاصی نداره. شما وارد یک خونه ای می شید با یک پلان عجیب و غریب و از طریق آنچه از صدای رادیو پخش می شه صرفاً متوجه می شید که یک مرد در این خونه مرتکب قتل همسرش و دو فرزندش شده. و به دو مورد قتل مشابه دیگر هم در سطح شهر اشاره می شه ( اینجا همونجاییه که ما ایده ی اتاق فرار MY NAME IS SIDNEY رو برای سناریوی ترسناک دوممون ایده گرفتیم که در عین حال که داستان به داستان اتاق فرار DEAD END متصل و مرتبطه ، ترتیب در بازی مطرح نباشه و پیش شرط و پیش نیازی برای تجربه ی هر یک از بازی ها وجود نداشته باشه ). در این بازی بر خلاف دیگر سری بازی های سایلنت هیل ، تصویر بصورت اول شخص نمایش داده می شه و  کاراکتر شما از هیچ ابزار و توانایی خاصی برخوردار نیست و همین مواجه شدن شما با هر اتفاق ماورا طبیعتی رو بخصوص اگر روح خصمانه ی لیزا باشه ، سخت تر و ترسناکتر می کنه.

جالبه بدونید در طراحی ظاهر کاراکتر لیزا ، کوجیما از دو شخصیت Yurei  و Ubume فرهنگ سنتی ژاپنی استفاده کرده و بهتون پیشنهاد می کنم اگر می خواید بیشتر خودتون رو بترسونید حتماً این دو اسم رو گوگل کنید و یا راجع بهشون بخونید و یا به دیدن نقاشی ها و تصویرها اکتفا کنید ! چرا یه ملیت یه همچین شخصیت های ترسناکی باید تو فرهنگ کهنش داشته باشه آخه ؟!!! واقعا چرا ؟!

بگذریم. شما صرفا در بازی حرکت می کنید و در تصویر می تونید زوم کنید که با انجام یک سری مشاهدات صرفاً در بازی پیش می روید و هربار که از زیر زمین خانه خارج می شوید، دوباره خودتون رو در سردر ورودی خونه می بینید.

شبها یکی پس از دیگری سپری می شوند تا در نهایت در اصلی منزل باز می شه و شما بالاخره هر ساختمان خارج و  به خیابان راه پیدا می کنید. اینجاست که دموی کات سین و تریلر بازی نمایش داده می شه ، و دو چیز توجه شما رو بخودش جلب می کنه ، اسم بازی سایلنت هیل و البته نقش آفرینی نورمن ریدس در بازی ! اومدم بگم حیف ! که این بازی نسخه ی کاملش عرضه نشد که ما از بازی نورمن ریدس لذت ببریم که خوب، کوجیما بعد از جداییش از کونامی و ساخت بازی Death Stranding  با کمپانی خودش ، این جای خالی رو پر کرد و می تونید حسابی با نورمن ، نقش آفرینیش و شکلک هایی که تو آینه اتون در میاره خودتون رو راضی کنید.

 

خیلی بیشتر از این حرفها می شه از کوجیما ، سایلنت هیل ، دث استرندینگ و دیگر اسمها و موضوعاتی که در این بلاگ مطرح شد براتون بگیم ، اما باشه برای بلاگ های بعدی شاید.

در آخر،  آنچه در اتاق فرار DEAD END  از مجموعه ی اسکیپ کیوب طراحی شده ، عیناً طراحی و بازسازی همین بازیP.T.  با المان های حتی الامکان یکسان و روایت داستانی کاملاً برابر است. پس خیلی دنبال داستان روشنی نباشید ، دنبال چرا ها نباشید و صرفاً انچه کوجیما برای مخاطبینش در مانیتور کونسول های بازیشون طراحی کرده رو ، اینبار در واقعیت لمس کنید و تجربه کنید. 

منتظرتون هستیم !

تعداد صفحات : 78

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 771
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 148
  • بازدید امروز : 87
  • باردید دیروز : 335
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,681
  • بازدید ماه : 2,936
  • بازدید سال : 21,549
  • بازدید کلی : 55,733