loading...

rondbaznews

ehsan بازدید : 26 سه شنبه 09 آبان 1402 نظرات (0)

همانطور که میدانید اپراتور های کشورمان ایرانسل همراه اول و رایتل نام دارند که هر سه بازار خوبی دارند ولی خط های دائمی 912 که برای اپراتور همراه اول است بازار پر سود با قیمت های بالایی دارند.بسیاری از دوستانی که سیم کارت دائمی 912 دارند قصد فروش سیم کارتشان را دارند ولی قیمت سیم کارت را نمی دانند ولی امروزه سایت رند باز امکان این را داده است که کاربران با انجام قیمت گذاری تخصصی از قیمت سیم کارتشان باخبر شوند لازم به ذکر است بگویم قیمت گذاری سیم کارت در سایت رند باز برای همه سیم کارت ها با هر اپراتوری و هر قیمتی انجام میشود همانطور که گفتم قیمت گذاری سیم کارت بحث پیچیده و تخصصی است و شما با درخواست قیمت گذاری میتوانید به راحتی سیم کارت خود را بفروشید چون اگر قیمتی که از خودتان به روی سیم کارت میگذارید ممکن است خیلی بالاتراز قیمت اصلیه سیم کارت باشد و این کار مشتریان سیم کارتتان را کم میکند و اگر قیمت خط

پایین تر از قیمت اصلی سیم کارت باشد گرچه خواهان سیم کارتتان زیاد میشود ولی از لحاظ قیمتی و مالی شما ضرر میکنید پس میتوان از مزیت های قیمت گذاری سیم یک به این موضوع اشاره کرد و دوم کسی که خطی را پسندیده و می خواهد بداند قیمت اصلی خط چقدر است قیمت گذاری تخصصی انجام دهد و قیمت اصلی خط را بداند.

عوامل تاثیر گذار بر قیمت سیم کارت

همانطور که بیان شد؛ قیمت گذاری سیم کارت یک کار کاملا تخصصی است که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. زیرا اگر سیم کارت خود را با قیمتی بالاتر از قیمت واقعی عرضه کنید، احتمالا مشتریان خود را از دست میدهند؛ در حالی که قیمت گذاری پایین سود شما را پایین می آورد و شما را متضرر می سازد. پس لازم است با در نظر گرفتن عوامل زیر، معامله ای لذت بخش را تجربه کنید:

 

نوع اپراتور

با توجه به این که اپراتورها می توانند با عرضه خدمات و سرویس های مختلف میزان استقبال از یک سیم کارت را کاهش یا افزایش دهند؛ این آیتم برای بسیاری از افراد به عنوان یک عامل تعیین کننده در زمان انتخاب نوع سیم کارت در نظر گرفته می شود.

در بازار سیم کارت ایران، سیم کارت های دائمی و اعتباری اپراتور همراه اول محبوب ترین و گران ترین سیم کارت موجود در بازار محسوب می شوند. در این بازار، سیم کارت دائمی و اعتباری اپراتور ایرانسل در جایگاه دوم و سیم کارت های اپراتور رایتل در جایگاه سوم قرار دارند.

 

میزان کارکرد سیم کارت

به طور کلی سیم کارت ها از نظر میزان کارکرد به سه دسته کارکرده، کم کارکرد و صفر مخابراتی تقسیم می شوند که همواره قیمت سیم کارت صفر در بازار، بیست درصد گرانتر از سیم کارت های کارکرده می باشد. علاوه بر این میزان استقبال از این نوع سیم کارت ها هم به علت آکبند بودن و عدم دردسرهای تماس های مالک قبلی بسیار بیشتر است.

البته در این خصوص استثنائاتی وجود دارد؛ مثلا همه سیم کارت های دائمی 0912 همراه اول که از باارزش ترین و گران ترین سیم کارت های موجود در بازار هستند؛ کارکرده هستند. زیرا چند سالی از عرضه آخرین پیش شماره های این سیم کارت گران از سوی مخابرات می گذرد و تقریبا همه شماره هایی که امروزه در بازار موجود هستند؛ کارکرده هستند. به همین خاطر در مورد سیم کارت دائمی 0912 همراه اول، هر چقدر سیم کارت کم کارکرد تر باشد؛ گران تر است.

 

میزان رندی شماره

میزان رندی یک سیم کارت همیشه بیشترین تاثیر را بر تعیین قیمت سیم کارت دارد؛ به طوری که در برخی شرایط این آیتم می تواند قیمت یک سیم کارت را تا صدها میلیون جابجا نماید.

از آنجا که در شماره های رند به علت تکرار اعداد، به خاطر سپردن شماره بسیار آسان تر خواهد بود؛ این شماره ها مورد توجه خاص صاحبان برندها و مدیران می باشند و از قیمت بسیار بالایی برخوردار هستند. البته این ویژگی برای همه افراد یک آیتم مثبت در نظر گرفته نمی شود و برخی از افراد برای حفظ حریم خصوصی و جلوگیری از تعقیب ترجیح می دهند تا یک شماره معمولی داشته باشند.

در هر صورت در بازار سیم کارت ایران، شماره های رند و معمولی هر کدام به صورت جداگانه دسته بندی های مختلفی دارند که بر اساس آنها باید قیمت نهایی یک سیم کارت مشخص شود.

 

میزان عرضه و تقاضا

قطعا در بازار سیم کارت ایران عرضه و تقاضا از عوامل تاثیر گذار بر قیمت گذاری می باشند و نقش تعیین کننده ای در تعیین قیمت نهایی سیم کارت خواهند داشت. به همین خاطر در این بازار هر چقدر میزان عرضه کمتر باشد؛ قیمت سیم کارت نیز بیشتر خواهد بود.

 

بررسی قیمت دیگر سیم کارت ها

در نهایت بهترین گزینه برای تعیین قیمت سیم کارت، بررسی قیمت دیگر سیم کارت های موجود در بازار می باشد که از شرایطی مشابه سیم کارت مورد نظر ما برخوردار است. استعلام قیمت سیم کارت یک روش مطمئن برای تعیین قیمت نهایی می باشد، زیرا به شما یک دید کلی از قیمت سیم کارت هایی که از شرایط و ویژگی های مشابه سیم کارت شما برخوردار هستند؛ می دهد و کمک می کند تا ارزش گذاری سیم کارت خود را بر اساس واقعیت های روز بازار انجام دهید.

 

گام نهایی

از آنجا که در حال حاضر وب سایت های زیادی به صورت کاملا تخصصی در زمینه خرید و فروش سیم کارت مشغول هستند؛ در این مراکز قیمت گذاری به صورت کاملا حرفه ای و تخصصی انجام می شود و شما می توانید با مراجعه به آنها به راحتی از قیمت سیم کارت خود مطلع شوید. البته توجه داشته باشید که در سال های اخیر به دلیل استقبال از این بازار، حضور دلالان بسیار پر رنگ تر از قبل شده است که توصیه می شود؛ برای استعلام قیمت حتما به وب سایت های معتبر و با سابقه ای مانند رندباز مراجعه کنید. ضمن این که رندباز در طول سالها فعالیت مستمر خود به عنوان یک مرجع معتبر قیمت گذاری سیم کارت در بین حرفه ایها شناخته می شود و قیمت گذاری سیم کارت در آن به صورت کاملا کارشناسانه و تخصصی صورت می گیرد.

 استعلام قیمت سیم کارت به عنوان یکی از مهم ترین دغدغه های افراد، در پلتفرم رندباز بسیار سریع و آسان صورت می پذیرد. قطعا اگر از قیمت سیم کارت خود مطلع نباشید، نمی توانید خریدار خوبی برای آن پیدا کنید و از فروش خود لذت ببرید. به همین خاطر پیشنهاد می شود؛ با مراجعه وب سایت رندباز ابتدا از قیمت سیم کارت خود مطلع شوید و سپس نسبت به فروش آن اقدام نمایید.

البته امکان دارد شما یک قیمت نسبی از سیم کارتتان داشته باشید و با مقایسه قیمت ها بتوانید قیمت آن را حدس بزنید. ولی در شرایط کنونی که عوامل بسیار زیادی بر تعیین قیمت نهایی سیم کارت موثر است؛ این کار اصلا توصیه نمی شود. زیرا از یک طرف قیمت گذاری در رندباز بر اساس پارامترهای موثر بر قیمت سیم کارت انجام می شود و از طرف دیگر قیمت اعلامی در رندباز کاملا کارشناسانه و به روز بوده و بدور از هرگونه حدس و گمان است.

علاوه بر این رندباز به عنوان معتبرترین پلتفرم تخصصی خرید سیم کارت و فروش سیم کارت به صورت آنلاین این امکان را به فروشندگان حرفه ای و عادی سیم کارت می دهد تا در خانه یا محل کار خود به راحتی و در کسری از زمان از قیمت سیم کارت خود مطلع شده و در صورت تمایل نسبت به فروش آن اقدام نمایند.

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز

ehsan بازدید : 25 دوشنبه 08 آبان 1402 نظرات (0)

دوباره اپراتور ایرانسل خدماتی به اسم جیب جت اضافه کرده که بسیار کاربردی و دارای مزیت های فراوانی است.خب برای بعضی از دوستان سوال پیش میاد که جیب جت چیه لازمه بگویم جیب جت یک خدمات بانکیه که ایرانسل با همکاری بانک ملت توانسته به دنیای دیجیتالی اضافه کند.خب برای بعضی از دوستان سوال پیش میاد چگونه میتوان از جیب جت استفاده کرد شما با نصب کردن سوپر اپلیکیشن ایرانسل من میتوانید به راحتی حساب کاربری بسازید و از خدماتش استفاده بکنید.لازم به ذکر است بگویم از آنجایی که جیب جت توسط همکاری یک اپراتور و یک بانک معتبر طراحی شده مشتریان عزیز میتوانند با خیال آسوده کار های خود را در جیب جت انجام بدهند.خب حالا میخواهیم مزایای جیب جت را به شما بگوییم از مزایای جیب جت میتوان به انجام تراکنش های مالی بدون استفاده از رمز یکبار مصرف انتقال پول به دوستان فقط با داشتن شماره تلفن همراه طرف مقابل میتوانید به راحتی استفاده کرد این هم بگویم که این فقط بخشی از مزایای جیب جت است

جیب جت ایرانسل چیست؟

خدمات بانکی جیب جت با همکاری اپراتور ایرانسل و بانک ملت و با استفاده از زیر ساخت های مالی این بانک طراحی شده و توسعه پیدا کرده است. به همین خاطر به عنوان یک بستر امن و مطمئن برای انجام تراکنش های مختلف مشترکین سیم کارت دائمی ایرانسل و اعتباری ایرانسل شناخته می شود که اطلاعات مالی و بانکی مشترکین در آن کاملا محفوظ می ماند.

ضمن این که بعد از انجام هر تراکنش در جیب جت، پیامکی رایگان از سوی ایرانسل برای مشترک ارسال می گردد که گزارش کامل تراکنش انجام شده در آن ثبت شده است. علاوه بر این امکان مشاهده سابقه تراکنش ها در جیب جت نیز برای کاربران وجود دارد.

 

نحوه ایجاد حساب کاربری و ورود به جیب جت

با توجه به این که جیب جت در سوپر اپلیکیشن ایرانسل من قرار دارد؛ مشترکین سیم کارت دائمی و سیم کارت اعتباری ایرانسل باید ابتدا این برنامه را بر روی گوشی هوشمند خود نصب کرده ( با شماره گیری کد دستوری # 45 * ) سپس با ورود به برنامه اپلیکیشن من، در صفحه اصلی، جیب جت را پیدا کرده و بر روی آن کلیک کنند. در اولین ورود کاربر به جیب جت مشترک باید حساب کاربری ایجاد نماید که برای این کار یک کد تایید یکبار مصرف به شماره مشترک پیامک می شود که این کد باید در کادر مشخص شده، تایپ شود. بعد از این مرحله مشترک می تواند از جیب جت خود استفاده نماید.

 

کاربردهای جیب جت

جیب جت به عنوان یک کیف پول دیجیتال، امکانات خاص و بی نظیری را در اختیار مشترک سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل قرار می دهد که برخی از آنها به شرح ذیل می باشد:

·        خرید آسان انواع بسته های ایرانسل در سوپر اپلیکیشن ایرانسل من

·        خرید از محصولات و خدمات دیجیتال ایرانسلی ( مانند استفاده از تلویزیون اینترنتی لنز ) در بازار دیجیتال ایرانسل من

·        انتقال اعتبار نقدی از یک جیب جت به جیب جت دیگر ( جیب به جیب )

·        انتقال پول نقد از حساب بانکی مشترک به جیب جت ( افزایش موجودی )

علاوه بر خدمات فوق، به زودی امکان پرداخت قبض، انجام کارت به کارت و پرداخت از طریق اسکن کیو آر کد نیز به کارکردهای آن اضافه خواهد شد.

 

مزایای استفاده از جیب جت

کیف پول دیجیتال ایرانسل که به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی در اختیار مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل قرار دارد، از مزایای زیر برخوردار است:

·        یک روش سریع و امن برای پرداخت دیجیتال مشترکین

·        صرفه جویی در وقت

·        امکان واریز پاداش های نقدی به حساب جیب جت مشترک

·        انجام تراکنش های مالی، انتقال پول و خرید های آنلاین بدون وارد نمودن انواع رمزهای یکبار مصرف

·        امکان مدیریت سریع تر و راحت تر هزینه های مختلف

·        خرید بسته های متنوع ایرانسلی با استفاده از پاداش های نقدی موجود در جیب جت

·        عدم نیاز به کارت های بانکی مختلف

·        انتقال پول به دوستان و آشنایان تنها با استفاده از شماره تلفن همراه

·        دسترسی شبانه روزی و 24 ساعته

 

چه کسانی می توانند از جیب جت استفاده کنند؟

جیب جت به عنوان یک کیف پول دیجیتال برای همه مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل طراحی شده که استفاده از آن در صورت تمایل تنها با نصب سوپر اپلیکیشن ایرانسل من و ورود به حساب کاربری جیب جت مقدور می باشد.

 

انواع موجودی در جیب جت

به طور کلی جیب جت به عنوان یک کیف پول دیجیتال شامل دو نوع موجودی عمومی و موجودی اختصاصی می شود که مجموع موجودی نقدی و موجودی پاداش های عمومی در بخش موجودی عمومی قابل مشاهده می باشد.

مقدار تفکیک شده هر کدام از این موجودی ها که با کلیک بر روی دکمه i قابل مشاهده می باشد؛ به شرح ذیل است:

 

موجودی نقدی:

مبلغ نقدی که از طریق شارژ مستقیم ( از طریق درگاه بانکی ) به جیب جت واریز شده یا از جیب جت های دیگر به حساب مشترک انتقال داده شده، در این قسمت قابل مشاهده می باشد.

با این موجودی مشترک سیم کارت دائمی یا اعتباری ایرانسل می تواند بسته های ایرانسلی بخرد و یا خدمات دیجیتال ایرانسلی مانند تلویزیون لنز را استفاده نماید، انتقال جیب به جیب انجام دهد و پرداخت هایشان را به آسانی بپردازند.

 

موجودی پاداش های عمومی:

در این بخش با خرید خدمات و محصولات دیجیتال مانند اسنپ، اسنپ فود، بیمه بازار و اعتبار سنجی از ایرانسل من، بخشی از مبلغ خرید به عنوان پاداش به حساب جیب جت مشترک واریز شده و تحت عنوان موجودی پاداش های عمومی نمایش داده خواهد شد.

از این موجودی مشترک سیم کارت ایرانسل می تواند برای خرید بسته های ایرانسلی یا محصولات و خدمات دیجیتال ایرانسلی استفاده نماید. البته توجه به این نکته نیز الزامی است که موجودی پاداش های عمومی قابل انتقال نیست.

 

نحوه شارژ جیب جت

 مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل می توانند کیف پول دیجیتالی شان را حداکثر تا سقف 10،000،000 تومان با استفاده از روش های ذیل شارژ نمایند:

1.      شماره گیری کد دستوری # 1 * 6 * ( ستاره 6 ستاره 1 مربع )

2.      مراجعه به سوپر اپلیکیشن ایرانسل من بخش افزایش اعتبار نقدی یا موجودی جیب جت

در صورتی که مشترک کارت بانکی متصل شده به جیب جت را گم کند، باید ابتدا موضوع را به بانک مربوطه اطلاع دهد تا کارت مسدود شود. سپس لازم است؛ اطلاعات این کارت را از حساب کاربری خود در جیب جت پاک نموده و کارت بانکی دیگری را به کیف پول دیجیتال خود متصل کند.

 

نحوه مسدود سازی جیب جت به صورت موقت

در صورتی که مشترک سیم کارت دائمی یا اعتباری ایرانسل تمایل داشته باشد تا به صورت موقت حساب کاربری جیب جت خود را مسدود کند، باید با مراکز تماس ایرانسل تماس گرفته و از آنها بخواهید تا حساب کاربری مشترک را به صورت موقت مسدود سازند. ضمن این که در صورت تعویض سیم کارت حساب جیب جت مشترک به صورت خودکار مسدود خواهد شد.

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز

 

.

ehsan بازدید : 25 یکشنبه 07 آبان 1402 نظرات (0)

همانطور که میدانید اپراتور رایتل سومین اپراتور کشور است و سال هاست که فعالیت دارد در این سال ها با کیفیت و مزایای زیادی که داشته است توانسته اعتماد مشتریان را به خود جلب کند اپراتور رایتل در هر سال قرعه کشی و جوایز بسیاری دارد که امسال یک قرعه کشی برگزار کرده است این قرعه کشی شامل 100 گیگابایت اینترنت یکساله است. همانطور که میدانیم هر قرعه کشی یک سری شرایط دارد که ما به شما دوستان توضیح خواهیم داد . لازم به ذکر است بگوییم این قرعه کشی شامل صدوپنجاه نفر میشود که شرایط برای قرعه این است که شما با خرید سیم کارت طرح جوان به صورت خودکار در قرعه کشی 100 گیگابایتی رایتل میشوید. و در آخر باید بگوییم که شرایط برای خرید سیم کارت رایتل طرح جوان باید شرایط سنی حداقل 18 و حداکثر 29 را داشته باشید در غیر این صورت اپراتور رایتل به هیچ وجه نمی تواند سیم کارت طرح جوان را به شما مشتریان عزیز بفروشد

در حال حاضر این شرایط خاص و ویژه در خصوص سیم کارت اعتباری طرح جوان می باشد که نه تنها از قیمت استثنایی برخوردار است؛ بلکه کلیه خریداران این سیم کارت در قرعه کشی هیجان انگیز 100 گیگابایت اینترنت یکساله شرکت داده خواهند شد.

 

قرعه کشی 100 گیگابایت اینترنت یکساله رایتل چیست؟

با فرا رسیدن فصل پاییز، اپراتور رایتل یکی از هیجان انگیزترین و جذاب ترین قرعه کشی های خود را اجرا می کند. بر اساس این طرح کلیه کسانی که از اول مهرماه 1402 تا پایان این ماه نسبت به خرید سیم کارت اعتباری جوان این اپراتور اقدام نمایند؛ علاوه بر قیمت استثنایی این سیم کارت در قرعه کشی 150 بسته اینترنت 100 گیگابایتی یکساله رایتل شرکت داده خواهند شد و می توانند یکی از برندگان خوش شانس این قرعه کشی باشند.

 

 شرایط شرکت در قرعه کشی 100 گیگابایت اینترنت یکساله

بر اساس اعلام اپراتور رایتل متقاضیان شرکت در این قرعه کشی هیجان انگیز می توانند از یکم تا 30 مهرماه 1402 با خرید سیم کارت اعتباری جوان، یکی از 150 برنده خوش شانس 100 گیگابایت اینترنت رایگان یکساله این اپراتور شوند.

 

چه کسانی می توانند در طرح جوان اپراتور رایتل شرکت کنند؟

به طور کلی تمامی جوانان 18 تا 29 ساله، دانشجویان، طلاب و فراگیران علوم دینی در صورت تمایل می توانند در طرح سیم کارت اعتباری جوان رایتل شرکت نمایند و تنها با پرداخت 20 هزار تومان این سیم کارت فوق العاده را دریافت نمایند.

 

ویژگی سیم کارت طرح جوان رایتل

سیم کارت اعتباری طرح جوان رایتل علاوه بر قیمت تخفیفی  20 هزار تومانی، از بسته آغازین به شرح ذیل برخوردار است:

·        25 گیگابایت اینترنت پرسرعت 3 ماهه

·        به مدت یک سال هر جمعه 200 مگابایت اینترنت هدیه

·        3000 دقیقه مکالمه درون شبکه به مدت سه ماه

·        پیامک درون شبکه نامحدود به مدت سه ماه

البته این سیم کارت علاوه بر بسته آغازین فوق، از هدایای سه ماهه ( سه دوره 30 روزه ) نیز برخوردار است که به شرح ذیل می باشد:

·        دوره اول: 2+15 گیگابایت اینترنت شبانه

·        دوره دوم و سوم : 2 گیگابایت اینترنت 7 روزه + 2 گیگابایت شبانه

 

نکات و شرایط مهم:

·        مهلت استفاده از 2 گیگابایت اینترنت ساعت های عادی مصرف هر یک از هدایای 30 روزه دوم و سوم در طرح جوان، 7 روز ابتدای هر دوره می باشد و با اتمام این مهلت 7 روزه، مصرف اینترنت مشترک به صورت تعرفه عادی یا در صورت خرید بسته های مصرفی اینترنت، مطابق تعرفه بسته خریداری شده، محاسبه می شود.

·        در صورتی که مصرف هر یک از سرویس ها در طول سی روز به سقف مورد نظر نرسد؛ میزان حجم باقیمانده قابل انتقال به دوره بعد نخواهد بود.

·        در حال حاضر ساعت های افت مصرف در اپراتور رایتل از 2 الی 7 صبح می باشد. البته امکان دارد این ساعت به منظور تأمین بهترین کیفیت قابل ارائه در شبکه رایتل تغییر یابد که در آن صورت به مشترکین اطلاع رسانی خواهد شد.

·        مدت اعتبار بسته آغازین، از زمان ثبت نام سیم کارت شروع و محاسبه خواهد شد. شایان ذکر است پس از اتمام مدت اعتبار، هدایای مذکور قابل استفاده نخواهد بود.

·        قیمت سیم کارت در این طرح با احتساب مالیات بر ارزش افزوده می باشد.

·        مشترکین رایتل می توانند با نصب اپلیکیشن رایتل من، از حجم و مدت زمان اعتبار هدایا مطلع گردند.

·        تمامی مشترکین سیم کارت اعتباری رایتل، مشمول دریافت یک عدد سیم کارت اعتباری هدیه خواهند شد که برای کسب اطلاعات در خصوص فرایند دریافت سیم کارت هدیه، می توانند به صفحه طرح سیم کارت هدیه رایتل مراجعه فرمایند.

·        بسته های هدیه و بسته های آغازین به ترتیب دارای بالاترین اولویت استفاده نسبت به سایر بسته ها هستند. به همین خاطر در صورت تمایل به خرید بسته جدید به تاریخ انقضای بسته مصرفی خود توجه داشته باشید.

 

نحوه خرید سیم کارت اعتباری طرح جوان رایتل

در صورتی که تمایل دارید با خرید سیم کارت اعتباری طرح جوان رایتل، شانس خود را برای شرکت در قرعه کشی 100 گیگابایت اینترنت رایگان امتحان کنید، روش های دریافت این سیم کارت به شرح ذیل می باشد:

·        مراجعه حضوری به یکی از نمایندگان فروش و خدمات رایتل

·        مراجعه حضوری به فروشگاه های رایتل

·        خرید غیر حضوری از طریق وب سایت رایتل به آدرس Rightel.ir

البته مشترکین توجه داشته باشند؛ در صورت خرید غیر حضوری، هزینه ارسال سیم کارت 364،000 ریال می باشد.

 

نحوه دریافت سیم کارت جوان برای مشتریان تجاری

در صورتی که سازمان ها و دانشگاه ها تمایل داشته باشند که سیم کارت اعتباری جوان را تهیه کنند؛ می توانند از روش های زیر جهت خرید آن اقدام نمایند:

1.      ارسال درخواست کتبی به نشانی پستی، دورنما یا نشانی پست الکترونیک: خیابان ولیعصر، روبروی پارک ملت، خیابان استاد نجف دریابندری ( ارمغان غربی )، تقاطع مهرداد، پلاک 8

دورنما: 26214696-021

کد پستی: 1967863131

پست الکترونیک: b2b sales@rightel.ir

2.      مراجعه به فروشگاه مرکزی، با به همراه داشتن نامه درخواست خرید و نامه معرفی نماینده

البته بهتر است متقاضیان قبل از مراجعه حضوری، با برقراری تماس با مرکز خدمات مشتریان رایتل از مدارک و شرایط خرید به طور کامل اطلاع پیدا کنند.

کلیه علاقمندان شرکت در طرح قرعه کشی 100 گیگابایت اینترنت رایگان یکساله برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند از خطوط رایتلی با شماره 200 و از سایر خطوط با شماره 09202000000 تماس گرفته و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایند. به طور کلی مشخصات و ویژگی های خدمات و جشنواره های منحصر بفرد و جذاب با هدایای خاص و ویژه رایتل در سایت این اپراتور موجود می باشد و علاقمندان می توانند در صورت تمایل با مراجعه به وب سایت رایتل به ادرس rightel.ir  نسبت به کسب اطلاعات و شرکت در آن اقدام نمایند.

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز



ehsan بازدید : 21 دوشنبه 01 آبان 1402 نظرات (0)

همراه اول یکی از بهترین معتبر ترین و به صرفه ترین اپراتور های کشور است . اپراتور همراه اول چندین سال است در عرصه بازار سیم کارت فعالیت دارد و دارای مزیت های بسیاری است . یکی از مزیت های اپراتور همراه اول این است که  یک سری پیشنهادات مقرون به صرفه به مشتریانش می دهد که به شدت کاربردی است دیگر مزیت های اپراتور همراه اول این است که  امکان یکسری خدمات رایگان مانند خرید بسته اینترنتی نیم بها مکالمه های درون شبکه با تخفیف یا رایگان و یا هدیه بسته اینترنتی  در برخی ای از ایام به مشتریان عزیز می دهد . دیگر مزیت های های همراه اول می تواند هدیه بسته رایگان هدیه مکالمه درون شبکه ای هدیه اس ام رایگان در روز تولد شما باشد همانطور که عرض کردم همراه اول دارای مزیت های زیادی است که این مزیت ها باعث میشود مشتری را به خود جذب کند.و در آخر لازم است بگویم یکی از بهترین خدمات اپراتور همراه اول این است که در هر نقطه از کشور می توانید بهترین دسترسی آنتن را داشته باشید

هر ساله با فرا رسیدن 12 ربیع الاول که مصادف با ولادت پیامبر اکرم و امام صادق  ( ع ) می باشد؛ از سوی اپراتورهای فعال در کشور هدایا و جشنواره های مختلفی مختص هفته وحدت تدارک دیده می شود که هدف از آنها سهیم شدن در این جشن بزرگ و گرامی داشت این ایام فرخنده می باشد. امسال نیز مانند هر سال در این روزهای پر خیر و برکت، هدایای ویژه ای از سوی اپراتورها برای مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری در نظر گرفته شده که در هفته وحدت در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت که از قیمت های تخفیفی و شرایط استثنایی برخوردار هستند.

امسال هدایای در نظر گرفته شده از سوی دو اپراتور برتر کشور برای ایام هفته وحدت به شرح ذیل می باشد:

 

هدیه اپراتور همراه اول به مناسبت هفته وحدت

اپراتور همراه اول به مناسبت میلاد پیامبر اسلام و ولادت امام جعفر صادق ( ع ) مانند هر سال بسته ترکیبی ویژه ای برای مشترکین سیم کارت دائمی، اعتباری و انارستانی خود در نظر گرفته است که این هدایا همزمان با فرارسیدن هفته وحدت در اختیار آنها قرار می گیرد.

 

بسته ویژه همراه اول به مناسبت هفته وحدت

بنا به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، به مناسبت آغاز هفته وحدت بسته تشویقی ویژه ای از سوی بزرگترین اپراتور فعال در کشور برای کاربران سیم کارت همراه اول در نظر رفته شده که مختص این هفته بوده و همزمان با فرا رسیدن هفته وحدت ( 12 ربیع الاول تا 17 ربیع الاول ) در دسترس مشترکین قرار می گیرد.

این هدایا که در حد فاصل 6 مهرماه 1402 تا 11 مهرماه در دسترس کلیه مشترکین سیم کارت دائمی، اعتباری و انارستانی همراه اول قرار می گیرد؛  تنها در این بازه زمانی قابل فعال سازی بوده و با شرایط استثنایی و قیمت تخفیفی در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.

 

هدایای هفته وحدت همراه اول شامل چه مواردی می شود؟

بسته تشویقی ویژه هفته وحدت همراه اول که در راستای تقریب و نزدیک شدن بیشتر مذاهب اسلامی طراحی شده، شامل 180 دقیقه مکالمه درون شبکه ( همراه اول و تلفن ثابت ) و 3 گیگابایت اینترنت همراه می شود که تنها 3 روز اعتبار داشته و با قیمت تخفیفی  12 هزار تومان در اختیار مشترکین سیم کارت دائمی همراه اول و اعتباری همراه اول قرار می گیرد.

البته بسته ترکیبی در نظر گرفته شده برای مشترکین سیم کارت انارستانی همراه اول متفاوت است و شامل 180 دقیقه مکالمه درون شبکه ( همراه اول و تلفن ثابت ) و یک گیگا بایت اینترنت همراه می باشد. بسته ترکیبی ویژه مشترکین انارستانی دارای اعتبار سه روزه بوده و با قیمت استثنایی سه هزار تومان در اختیار علاقمندان قرار می گیرد.

 

نحوه فعال سازی بسته ترکیبی ویژه هفته وحدت در اپراتور همراه اول

مشترکین سیم کارت دائمی و سیم کارت اعتباری همراه اول که تمایل دارند در بازه زمانی اجرای این طرح بسته ترکیبی ویژه هفته وحدت خود را فعال نمایند؛ می توانند از روش های زیر برای این کار استفاده نمایند:

·        مراجعه به فروشگاه آنلاین همراه اول

·        مراجعه به اپلیکیشن پرکاربرد همراه من

·        شماره گیری کد دستوری # 67 * 100 * ( ستاره 100 ستاره 67 مربع )

البته مشترکین انارستانی باید برای فعال سازی هدیه ترکیبی ویژه هفته وحدت خود کد دستوری  # 6671 * 100 * ( ستاره 100 ستاره 6671 مربع ) را شماره گیری نمایند.

 

هدیه اپراتور ایرانسل به مناسبت هفته وحدت

اپراتور ایرانسل به مناسبت بزرگداشت هفته وحدت و گرامیداشت ولادت پیامبر اکرم و امام جعفر صادق ( ع ) هدیه و تخفیف ویژه ای برای مشترکین خود در نظر گرفته است. این هدیه و تخفیف که شامل مکالمه رایگان ایرانسلی و بسته ترکیبی اینترنت و مکالمه با تخفیف ویژه می شود؛ همزمان با فرارسیدن هفته وحدت در دسترس مشترکین سیم کارت دائمی ایرانسل و اعتباری ایرانسل قرار می گیرد.

 

بسته ترکیبی تخفیفی ایرانسل در هفته وحدت شامل چه مواردی است؟

به گزارش روابط عمومی اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال در کشور، همزمان با فرارسیدن هفته وحدت تمامی مشترکین سیم کارت دائمی و سیم کارت اعتباری ایرانسل می توانند در بازه زمانی 6 تا 11 مهرماه 1402 از بسته ترکیبی اینترنت و مکالمه این اپراتور استفاده نمایند.

·        بسته ترکیبی ایرانسل در هفته وحدت

این بسته ترکیبی ویژه که شامل 7 گیگابایت اینترنت و 7 ساعت مکالمه درون شبکه ایرانسلی می باشد؛ پس از فعال سازی تنها 7 روز اعتبار دارد و با قیمت تخفیفی 28 هزار تومان در دسترس مشترکین قرار خواهد گرفت.

در صورتی که به عنوان مشترک ایرانسل تمایل دارید از این بسته ترکیبی استفاده نمایید؛ نحوه فعال سازی بسته ترکیبی ویژه هفته وحدت ایرانسل به شرح ذیل می باشد:

·        مراجعه به سوپر اپلیکیشن ایرانسل من

·        شماره گیری کد دستوری # 5 * ( ستاره 5 مربع )

البته مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل توجه داشته باشند که در صورت تمایل در بازه زمانی اجرای طرح می توانند این بسته را به دفعات خریداری نموده و فعال کنند.

·        هدیه مکالمه 50 + 5 ایرانسل در هفته وحدت

یکی دیگر از هدایای در نظر گرفته شده برای هفته وحدت، هدیه مکالمه 50 + 5 می باشد که بر اساس آن کلیه مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل از تاریخ 6 تا 11 مهرماه 1402 می توانند با 5 دقیقه مکالمه درون شبکه، 50 دقیقه بعدی همان مکالمه را از ایرانسل هدیه بگیرند.

مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل برای فعال سازی این بسته هیجان انگیز می توانند از روش های ذیل استفاده نمایند:

·        مراجعه به سوپر اپلیکیشن ایرانسل من

·        شماره گیری کد دستوری # 2 * 1 * 4444 * ( ستاره 4444 ستاره 1 ستاره 2 مربع )

با توجه به این که هدایا و بسته های تخفیفی ویژه تنها در ایام هفته وحدت ( 6 تا 11 مهرماه 1402 ) اعتبار خواهند داشت؛ مشترکین سیم کارت های همراه اول و سیم کارت ایرانسل تنها در این بازه زمانی می توانند نسبت به فعال سازی هدایا و بسته های ترکیبی اقدام نموده و بعد از این مدت، امکان دسترسی به آنها از طریق روش های ذکر شده؛ وجود نخواهد داشت.

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز



ehsan بازدید : 30 یکشنبه 30 مهر 1402 نظرات (0)

به طور کلی در کشور سه اپراتور سیم کارت داریم که این سه اپراتور ایرانسل همراه اول و رایتل نام دارند هر کدام از این اپراتور خط های رند و گران قیمتی دارند ولی در بازار سیم کارت 912 بیشترین فروش و گرانترین خط ها را دارد زیرا این نوع سیم کارت به علت قدیمی تر بودن و دائمی بودن از روز تولید گران تر است و همانطور که همه ما میدانیم این نوع سیم کارت به غیر از زمینه های دیگر در زمینه شغلی بسیار به کار می آید.حالا سایت رند باز این امکان را به مشتریان و فروشندگان عزیزمان داده است که هرکسی سیم کارتی چه با ارزش مالی بالا و چه با ارزش مالی پایین دارد در سایت به فروش بگذارد و سیم کارت را بفروشد . ناگفته نماند که سیم کارت های رند خواهان بیشتری دارد و سریع تر و راحت به فروش میرسد شاید برایتان سوال پیش بیاید که چرا سیم کارت های رند تعداد زیادی خواهان دارد خب اگر بخواهم به زبان ساده و به طور خلاصه بگوییم چند علت دارد که برای شما دوستان عزیز ذکر میکنم یکی از علت ها این است که به راحتی حافظ میشود و به صورت طولانی مدت در ذهن میماند یکی دیگر از علت هایش میتواند به علت باکلاس بودنش باشد و غیره و لازم به ذکر است بگویم سیم کارت دائمی 912 به علت قیمت بالای خودش رند بودنش هم باید در نظر بگیریم و این هم باید بگویم که سیم کارت انتخابی هرچه رند تر باشد قیمتش بالاتر در اپراتور های ایرانسل و رایتل آنچنان اختلافی ندارد و در سیم کارت های همراه اول با پیش شماره 912 ممکن است اختلاف میلیونی داشته باشد.

ولی در بین سیم کارت های رند، برخی شماره های رند مثل رند آینه ای قیمت مقرون به صرفه تری نسبت به بقیه شماره های رند داشته و می توانند برای شروع یک کسب و کار مناسب باشند. بنابراین اگر به عنوان مدیر یا صاحب یک کسب و کار به دنبال یک شماره رند با قیمت مناسب می گردید؛ می توانید در این مطلب همه ویژگی های شماره های رند آینه ای را بخوانید و سپس نسبت به خرید آن اقدام نمایید.

 

چرا شماره های رند جذابند؟

به طور کلی اعداد و ارقام رند در ذهن افراد واکنش های مثبت ایجاد می کنند و باعث جلب نظر می شود؛ به همین خاطر داشتن یک شماره رند تقریبا برای همگان جذاب و دوست داشتنی می باشد. البته داشتن شماره رند از آن جهت که به راحتی حفظ می شوند و تقریبا در حافظه ی همه افراد تا مدت ها باقی می مانند نیز مهم هستند. زیرا کسانی که خصوصا به تازگی کسب و کار خود را شروع کرده اند و قصد دارند که به کسب و کارشان رونق بخشند، به دنبال شماره هایی هستند که نیاز به یادداشت نداشته و تنها با یک بار شنیدن برای همیشه در ذهن ها حک  شوند.

تاثیر سیم کارت رند بر تصویر سازی از شخصیت یا برند شما در ذهن مخاطب نیز بسیار زیاد است؛ زیرا یک شماره ی رند نه تنها نشان می دهد که شما به کوچکترین جزئیات مانند شماره تلفن همراه اهمیت می دهید؛ بلکه برایتان متمایز بودن هم مهم است و می خواهید همیشه خاص و منحصر بفرد باشید.

 

سیم کارت رند آینه ای چیست؟

به شماره ای که در آن علاوه بر تکرار اعداد، ساختار اعداد به صورت آینه ای عمل می کند؛ سیم کارت رند آینه ای می گویند. مثلا اگر دو عدد 23 و 32 در شماره های یک عدد تکرار شوند، به آن سیم کارت رند آینه ای گفته می شود. بنابراین در این نوع شماره اعداد مانند آینه به صورت وارونه تکرار می شوند.

البته در این نوع شماره ها، در صورتی که تکرار اعداد به صورت وارونه در ابتدای شماره باشد به آن رند آینه ای از ابتدا گفته می شود؛ مانند 09128558111 و در صورتی که این تکرار در انتهای شماره اتفاق بیفتد؛ به آن رند آینه ای از انتها می گوییم. مانند 09121115885.

 

مزایای خرید سیم کارت رند آینه ای

خرید سیم کارت رند آینه ای که از مهم ترین دسته بندی های شماره های رند محسوب می شود؛ از مزایای زیر برخوردار است:

·        به یاد سپاری آسان

با توجه به این که مهم ترین ویژگی سیم کارت رند آینه ای تکرار اعداد به صورت وارونه می باشد؛ با به خاطر سپردن تنها دو عدد امکان حفظ شماره وجود دارد؛ مثلا شماره 09125995111 به راحتی به خاطر سپرده می شود. البته در این نوع شماره هر چقدر تکرار اعداد به صورت آینه ای بیشتر باشد؛ سیم کارت محبوب تر و گران تر خواهد شد.

·        قیمت میان رده

به طور کلی در بازار خرید و فروش سیم کارت ایران، سیم کارت رند آینه ای در ردیف سیم کارت های اقتصادی قرار می گیرد که از قیمت مقرون به صرفه و مناسب تری نسبت به سایر شماره های رند برخوردار است.

·        مناسب برای برند سازی

با توجه به این که در این نوع سیم کارت، اعداد به صورت وارونه تکرار می شوند؛ این شماره ها بسیار برای برند سازی مناسب هستند. زیرا به راحتی در خاطره ها می مانند و می توانند خیلی زود باعث رونق کسب و کار شما شوند. پس اگر به تازگی کار خود را شروع کرده اید، می توانید با خرید یک سیم کارت رند آینه ای که از قیمت مقرون به صرفه ای برخوردار است؛ کسب و کار خود را گسترش دهید.

·        سرمایه گذاری مناسب

قطعا خرید یک سیم کارت رند در هر شرایطی می تواند به صرفه باشد؛ زیرا تجربه نشان داده که خرید سیم کارت 0912 همراه اول در طول سی سال فعالیت این اپراتور، همواره روند صعودی داشته و برای سرمایه گذاری بسیار مناسب است.

·        شرایط فروش آسان

در بازار سیم کارت ایران، سیم کارت رند دائمی همراه اول محبوب ترین و پرطرفدارترین سیم کارت های موجود در بازار می باشند که به محض عرضه به فروش می رسند. قطعا چنین شرایطی برای سیم کارت رند آینه ای که به راحتی به خاطر سپرده می شوند؛ نیز وجود دارد.

 

معایب خرید سیم کارت رند آینه ای

یکی از مهم ترین معایب سیم کارت رند آینه ای این است که نوع رندی در نوشتار مشخص می شود و شما باید نوع رندی را با نوشتن در معرض دید مخاطب قرار دهید. به همین خاطر به این سیم کارت ها در اصطلاح رند پنهان می گویند.

قطعا هر چقدر تکرار عدد در این نوع شماره بیشتر باشد؛ این مشکل کمرنگ تر خواهد شود.

 

سیم کارت رند آینه ای مناسب چه کسانی است؟

به طور کلی سیم کارت رند یا Memorable sim card در دنیا با قابلیت ماندگاری در ذهن شناخته می شوند که این امر به تنهایی یک مزیت بزرگ و ویژه برای صاحبان مشاغل، وکلا، پزشکان و مدیران به حساب می آید. با توجه به این که مهم ترین مزیت سیم کارت رند آینه ای به خاطر سپاری آسان آن می باشد؛ استفاده از این نوع سیم کارت در کارت های ویزیت بسیار هوشمندانه است. زیرا القای چنین نکته مثبتی تنها با ارائه ی یک کارت ویزیت، تصویری مثبت و قابل اعتماد از شما می سازد که می تواند تا مدت ها شما و برندتان را در ذهن کارفرمایان حک کند.

ضمن این که قیمت میان رده سیم کارت آینه ای، یک ویژگی منحصر بفرد برای این شماره محسوب می گردد و این امکان را به متقاضیان می دهد تا با پرداخت یک قیمت اقتصادی صاحب یک سیم کارت رند و استثنایی شوند.

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز

ehsan بازدید : 33 دوشنبه 13 شهریور 1402 نظرات (0)

این روز ها همراه اول در بازار سیم کارت بسیار محبوب شده است و افراد جامعه هم خواهان سیم کارت های همراه اول هستند.

سیم کارت های همراه اول دارای مزیت های زیادی مانند مقرون به صرفه بودن قیمت انتن دهی بالا و بسیاری از خدمات رایگان هستند. همراه اول که یکی از نخستین اپراتور های فعال در کشور بوده است و  سیم کارت های دائمی ان اپراتور هم در بازار با ارقام بسیار بالا به فروش می رسد.  همراه اول این روز ها در تلاش است که به مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول جایزه خوش حسابی دهد.، علاوه بر این تنوع خدمات سیم کارت دائمی همراه اول بسیار بیشتر از باقی سیم کارت ها می باشد.همراه اول در تلاش است که با انجام این کار ها بتواند که در بازار سیم کارت از گذشته موفقیت بیش تری را کسب کند تا بتواند که خدمانت بهتری را به دارندگان سیم کارت بدهد.

خدمات خاص و منحصر بفرد همراه اول برای مشترکین سیم کارت دائمی این اپراتور، در راستای رفاه حال مشترکین و تسهیل شرایط برخورداری از آنها صورت می پذیرد که در برخی شرایط از هدایا و جوایز هیجان انگیزی برخوردار است. یکی از این موارد خاص جوایزی است که به پرداخت قبض موبایل در بازه زمانی مناسب تعلق می گیرد و در صورتی که مشترک سیم کارت دائمی همراه اول در زمان تعیین شده از سوی اپراتور همراه اول، مبلغ قبض خود را تسویه نماید؛ به راحتی می تواند از این جایزه بهره مند گردد.

 

امتیاز خوش حسابی همراه اول چیست؟

بر اساس اعلام روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار ایران، کلیه مشترکین سیم کارت دائمی همراه اول که تا تاریخ ششم هر ماه، مبلغ قبض موبایل خود را به صورت غیر حضوری تسویه نمایند؛ مشمول دریافت امتیاز خوش حسابی و جایزه این بخش خواهند شد. این طرح که تحت عنوان هدیه شتاب در پرداخت شناخته می شود؛ یکی از پرطرفدارترین و کاربردی ترین سرویس های همراه اول می باشد.

البته مشترکین توجه داشته باشند پرداخت قبض سیم کارت مساله ای نیست که توسط مشترک به آن بی توجهی شود؛ زیرا در صورت کمترین اهمال و عدم تسویه مبلغ قبض موبایل، سیم کارت مسدود می گردد و امکان برقراری ارتباط و انجام امور مختلف از طریق آن غیر ممکن می گردد. بنابراین مشترکینی که پرداخت قبض موبایل خود را در اولویت قرار می دهند، علاوه بر امکان استفاده از کلیه خدمات و سرویس ها، مشمول امتیاز خوش حسابی همراه اول نیز می شوند.

 

جوایز امتیاز خوش حسابی شامل چه مواردی می شود؟

امتیاز خوش حسابی همراه اول شامل سه جایزه می باشد که مشترک خوش حساب سیم کارت دائمی همراه اول می تواند از بین این سه مورد، تنها یک مورد را انتخاب نموده و نسبت به فعال سازی آن اقدام نماید:

جوایز خوش حسابی همراه اول شامل:

·        یک روز مکالمه رایگان درون شبکه

·        دریافت 75 امتیاز باشگاه مشتریان همراه اول

·        2 گیگا بایت اینترنت رایگان یک روزه

 

نحوه فعال سازی هدیه شتاب در پرداخت:

هنگامی که مشترک سیم کارت دائمی همراه اول قبض پایان دوره خود را حداکثر تا ششم هر ماه و به صورت غیر حضوری پرداخت نماید؛ از سوی اپراتور همراه اول پیامکی دریافت می کند که طی آن اعلام می شود؛ وی مشمول دریافت هدیه شتاب در پرداخت یا همان جایزه خوش حسابی شده است. در این پیامک مدت زمانی که مشترک برای فعال نمودن هدیه خود فرصت دارد نیز به او اعلام می گردد.

با توجه به این که هیچ کدام از این هدایا به صورت خودکار فعال نمی شوند؛ مشترکین سیم کارت دائمی همراه اول باید بعد از انتخاب نوع جایزه، با استفاده از کدهای دستوری که در جدول ذیل آمده، نسبت به فعال سازی آنها اقدام نمایند:

 

نوع درخواست

کد دستوری

فعال سازی 24 ساعته مکالمه رایگان درون شبکه

# 1151 * 10 *

فعال سازی 2 گیگا بایت اینترنت رایگان یک روزه

# 11521 * 10 *

فعال سازی 75 امتیاز باشگاه مشتریان

# 1153 * 10 *

دریافت راهنما

# 1159 * 10 *

 

نکات مهم:

·        مشترکین سیم کارت دائمی همراه اول که مشمول دریافت هدیه پرداخت هستند، تنها از زمان پرداخت قبض تا پایان همان ماه فرصت دارند تا از هدیه شتاب در پرداخت بهره مند گردند.

·        مشترکینی که قصد فعال سازی هدیه مکالمه شتاب در پرداخت را دارند؛ باید در در همان روزی که قصد دارند از آن استفاده نمایند، کد دستوری # 1151 * 10 * ( ستاره  10 ستاره 1151 مربع ) را شماره گیری نمایند.

·        مهلت استفاده از 75 امتیاز هدیه باشگاه مشتریان همراه اول تا پایان همان ماه خواهد بود.

·        در صورتی که مشترک سیم کارت دائمی همراه اول از هدیه یک روز مکالمه رایگان یا هدیه اینترنت رایگان استفاده نماید، از تاریخ فعال سازی به مدت 24 ساعت فرصت خواهد داشت تا از هدیه خود استفاده نماید.

 

نحوه پرداخت قبض موبایل

با توجه به این که تنها مشترکینی مشمول جایزه خوش حسابی همراه اول می شوند که اولا تا پایان ششم هر ماه مبلغ قبض خود را تسویه کرده باشند و دوما حتما برای پرداخت قبض از روش های غیر حضوری استفاده کنند، لازم است مشترکین سیم کارت دائمی همراه اول حتما به این نکته توجه داشته و برای پرداخت قبض پایان دوره خود از طریق اپلیکیشن پرکاربرد همراه من و یا تماس با شماره 9990 استفاده نمایند. علاوه بر این امکان پرداخت قبض های پایان دوره مشترکین سیم کار دائمی همراه اول از طریق اپ های واسطه بانکی هم وجود دارد.

اگر به عنوان مشترک سیم کارت دائمی یا اعتباری همراه اول، قصد استفاده از جشنواره ها و طرح های تشویقی همراه اول را دارید؛ در حال حاضر طرح ها و جشنواره های زیادی مانند دوشنبه سوری، هدیه تولد، شب های روشن، بسته های تخفیف دار پیامک ، مکالمه و اینترنت همراهی و ...  اجرا می شود که می توانید در صورت تمایل از آنها استفاده نمایید.


منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز



ehsan بازدید : 30 دوشنبه 06 شهریور 1402 نظرات (0)

شاید این روز ها اگر مردم گوشی های هوشمند را نداشتند زندگی برای خود و جامعه بسیار سخت بود اما پیشرفت تکنولوژی این روز ها بسیار نمایان بوده است و خیلی از کارها توسط همین گوشی های هوشمند انجام می شوند.این روز ها سیم کارت ها نقش ویژه ایی را در گوشی ها انجام می دهند و اگر سیم کارت ها نبودند شاید ارتباط بسیار سخت بود.. همراه اول یکی از اپراتور های قدیمی فعال در کشور است که بسیار بین مردم محبوب بوده است.این روز ها همراه اول در تلاش است که بتواند با دادن بسته های متفاوت و پر کاربرد در بازار سیم کارت موفق تر از قبل شود.این روز ها کسانی که سیم کارت های همراه اول را دارند بسیار متفاوت تر هستند و همراه در زندگی آنها تغییر بسیار بزرگی را ایجاد کرده و به راحتی هم در بازار سیم کارت هم در تلاش است که محبوبیت خود را افزایش دهد

بنا به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، اپراتور همراه اول در 19 مردادماه 1402 رسما 29 ساله شد. این اپراتور که فعالیت خود را در 19 مرداد ماه 1373 با واگذاری چهار سیم کارت به کارکنان نهاد ریاست جمهوری، آغاز کرد، اکنون نه تنها بزرگترین اپراتور فعال در کشور می باشد بلکه در بسیاری از عرصه ها پیشتاز و یکه تاز نیز می باشد.

 

ره آورد 29 ساله همراه اول

اپراتور همراه اول در مرداد ماه 1373 با 24 ایستگاه رادیویی و با ظرفیت 9200 شماره، نخستین فاز شبکه تلفن همراه کشور را کلید زد. در پی استقبال مردم، پوشش شبکه از تهران به کل کشور گسترش پیدا کرد و هیات وزیران با پیشنهاد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اساسنامه شرکت ارتباطات سیار را با سرمایه 2000 میلیارد ریال تصویب کرد و تمامی وظایف امور ارتباطات سیار شرکت مخابرات ایران را به " شرکت ارتباطات سیار ایران" واگذار کرد.

آنچه در این 29 سال اتفاق افتاد؛ ثبت رکوردها در شبکه ارتباطی کشور است که برگرفته از توسعه زیر ساخت ها در نقاط دور و نزدیک کشور می باشد. به گونه ای که نه تنها در حال حاضر در حدود 45 هزار روستای کشور تحت پوشش شبکه ارتباطی همراه اول می باشد؛ بلکه فرکانس شبکه اپراتور همراه اول راه های مواصلاتی شهری و استانی را نیز در بر گرفته و مردم در حدود 83 هزار کیلومتر از جاده های کشور را می توانند بدون نگرانی با امکان برقراری ارتباط با تلفن همراه طی کنند.

برخی دیگر از دستاوردهای 29 ساله اپراتور اول تلفن همراه در کشور به شرح ذیل می باشد:

·        سهم 67 درصدی اپراتور همراه اول از مکالمه در بازار رقابتی با اپراتورهای دیگر ( حجم مکالمات شبکه سیار در بازه زمانی فصل بهار 1402 در حدود 82 میلیارد می رسد. )

·        سهم 92 درصدی اپراتور همراه اول از پیامک در بازار رقابتی با سایر اپراتور ها ( تعداد کل پیامک ها از 116 میلیارد می گذرد. )

با توجه به این که ضریب نفوذ تلفن همراه در کشور به 173 درصد رسیده است، بر اساس شاخص های آماری بخش ICT سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، همراه اول در سال 1402 با در اختیار داشتن بیش از 53 درصد از سهم بازار رقابتی به عنوان اپراتور غالب در کشور شناخته می شود.

 

دستاوردهای اپراتور همراه اول در زمینه اینترنت

اپراتور همراه اول در طول این سالها با توسعه نسل های نوین ارتباطی و بسط دامنه سرویس دهی نسل های  3G و 4G  به شهرها و روستاهای کشور با احتساب خدمات پایه در مجموع توانست به پوشش جمعیتی 97 درصدی دست پیدا کند. علاوه بر این اپراتور همراه اول با در اختیار داشتن بیش از نیمی از سایت های فیزیکی فعال شبکه 4G توانسته حدود 57 میلیون مشترک پهن باند سیار را در شبکه خود میزبانی کند که این تعداد مشترک نشان می دهد این اپراتور در حدود 54 درصد از سهم بازار مشترکان پهن باند سیار را از آن خود کرده است.

بر اساس آخرین گزارش سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، بالاترین میزان برقراری موفقیت آمیز سرویس داده 3G و 4G با نرخ بیش از 99.5 درصد در سه ماهه نخست سال 1402 متعلق به همراه اول بوده است. هم چنین نخستین و بزرگترین تلفن همراه کشور، در زمینه سرعت اینترنت 5G   نیز در کشور رکورددار می باشد.

اپراتور همراه اول به عنوان عرضه کننده اولین سیم کارت در ایران، پیشتاز این تکنولوژی در منطقه نیز بوده است و در حال حاضر با برقراری سرویس رومینگ بین الملل و عقد قرارداد با 167 اپراتور خارجی در 112 کشور جهان این خدمات را در سطح بین الملل در اختیار مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول قرار می دهد.

به طور کلی اپراتور همراه اول در طول سه دهه فعالیت همواره تلاش نموده تا با توجه به نیاز و تقاضای مردم به این فناوری، فعالیت هایی متناسب با جهت گیری های جهانی برای توسعه شبکه تلفن همراه کشور داشته باشد. به همین خاطر این اپراتور در بیست و نهمین سالروز عرضه نخستین سیم کارت در کشور، به پاس همراهی 29 ساله مشترکین، هدایایی را برای کاربران سیم کارت دائمی همراه اول و سیم کارت اعتباری همراه اول خود در نظر گرفته است که به شرح ذیل می باشد:

 

1.     طرح سالروز همراهی همراه اول

اپراتور همراه اول در بیست و نهمین سالروز عرضه نخستین سیم کارت، آماری از فعالیت یک سال اخیر مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری خود آماده نموده است که به راحتی در سامانه همراه من قابل مشاهده میباشد؛ این آمار شامل تعداد تماس های ورودی و خروجی، تعداد پیامک های ارسالی و میزان مکالمه و مصرف اینترنت هر کاربر می باشد که در صورت اشتراک گذاری تصویر تاریخچه، منشن صفحه همراه اول و یک کاربر دیگر با سایر دوستان و آشنایان شرایط شرکت در قرعه کشی هیجان انگیز گوشی هوشمند سامسونگ S23 Ultra  برای مشترکین فراهم می شود.

 

2.     بسته های هدیه همراهی در طرح سالروز همراهی

بسته های هدیه دیگری که اپراتور همراه اول برای مشترکین خود در نظر گرفته است؛ شامل هدایای تلکامی و هدایای دیجیتال می باشد که هر کدام از آنها برای گروه خاصی از مشترکین ارائه شده است و مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول می توانند بسته به سلیقه و نیاز خود از آن استفاده نمایند. ارزش هر یک از بسته های همراه اول معادل 5 میلیون ریال ( پانصد هزار تومان ) می باشد که بر اساس انتخاب مشترک برای او فعال می شود.

 

بسته هدیه ماجراجویان

·        100 هزار تومان تخفیف فلای تو دی

·        200 هزار تومان تخفیف جاجیگا

·        100 هزار تومان تخفیف آی بیمه ( بیمه سفر )

·        100 هزار تومان تخفیف آی بیمه ( بیمه گوشی )

·        یک گیگابایت اینترنت داخلی هدیه با اعتبار 24 ساعت بعد از فعال سازی

 

بسته هدیه فیلم بازها

·        150 هزار تومان تخفیف فیلم نت

·        100 هزار تومان تخفیف گپ فیلم

·        150 هزار تومان تخفیف نت باکس

·        100 هزار تومان تخفیف آی بیمه ( بیمه گوشی )

·        یک گیگابایت اینترنت داخلی هدیه با اعتبار 24 ساعت بعد از فعال سازی

 

بسته هدیه پیشگامان

·        100 هزار تومان تخفیف آچاره

·        100 هزار تومان تخفیف سیب اپ

·        200 هزار تومان تخفیف نبض سلامت

·        100 هزار تومان تخفیف آی بیمه ( بیمه گوشی )

·        یک گیگابایت اینترنت داخلی هدیه با اعتبار 24 ساعت بعد از فعال سازی

 

بسته هدیه قهرمانان علم

·        200 هزار تومان تخفیف همراه آکادمی

·        100 هزار تومان تخفیف آلا

·        100 هزار تومان تخفیف شنوتو

·        100 هزار تومان تخفیف آی بیمه ( بیمه گوشی )

·        یک گیگابایت اینترنت داخلی هدیه با اعتبار 24 ساعت بعد از فعال سازی

 

3.     هدیه 29 سالگی همراه اول برای مشترکین

یکی دیگر از هدایای همراه اول در سالروز عرضه نخستین سیم کارت در ایران و به پاس همراهی 29 ساله مشترکین با همراه اول، برگزاری مسابقه ای در شبکه های اجتماعی با جایزه یک خط دائمی جذاب به شماره ***09120029 می باشد که علاقمندان می توانند در صورت تمایل در آن شرکت نمایند.

مشترکین برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این مسابقه می توانند به وب سایت یا شبکه های اجتماعی همراه اول مراجعه کنند.

 

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز

ehsan بازدید : 28 یکشنبه 05 شهریور 1402 نظرات (0)

این روز ها مردم در حال آماده شدن برای عزاداری سید سالار شهیدان در ماه صفر هستند و خیلی از مردم علاقه دارند که در این ماه و ماه محرم به کربلا بروند. این روزها بسیاری از مردم در حال آماده شدن برای پیاده روی اربعین هستند و می خواهند با پای پیاده به کربلا بروند.از این رو برای بعضی از مردمی که می خواهند در راه با خانواده های خود در ارتباط باشند که در این سفر معنوی خانواده هایشان همراه باشند. از این رو اپراتور های سیم کارت در تلاش هستند که بتوانند که سرویس های بسیار مناسبی را به مردم دهند.شاید در این زیارت بزرگ ترین چالش برای هر فرد این است که به سختی می تواند ارتباط برقرار کند با دوستان و خویشان خود در راه کربلا. به همین خاطر در این مطلب به طور کامل روش های ارتباطی در این سفر را مطرح کرده و با بررسی معایب و مزایای آن در پیدا کردن بهترین روش به شما کمک می کنیم.

انواع روش های ارتباطی در سفر به عراق

برقراری ارتباط در سفر به عراق مانند هر سفر خارجی دیگر، از طریق دو روش امکان پذیر است:

 

روش اول: فعال سازی سرویس رومینگ بین الملل

فعال سازی سرویس رومینگ بین الملل به عنوان یک روش آسان و بی دردسر این امکان را به مشترکین سیم کارت اعتباری و دائمی اپراتورهای مختلف می دهد تا بدون خروج ارز و دردسرهای خرید سیم کارت جدید، با شماره تلفن خود با دوستان و آشنایان در داخل و خارج از کشور در ارتباط باشند.

علاوه بر این در ایام محرم اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و رایتل برای مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری خود، بسته ها و تخفیفات ویژه ای در نظر گرفتند که نه تنها از نظر حجم و اعتبار از تنوع خوبی برخوردار هستند بلکه از نظر قیمت نیز بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی می باشد.

 

روش دوم : خرید سیم کارت عراقی

با توجه به این که حجم مسافرانی که در روزهای اربعین عازم عراق میشوند، بسیار زیاد است معمولا سرویس رومینگ در روزهای اربعین دچار مشکل می شود و خیلی از زائران ترجیح می دهند از سیم کارت های عراقی استفاده کنند. خرید سیم کارت عراقی تنها با ارائه پاسپورت در مبادی ورودی کشور عراق به راحتی امکان پذیر است و زائران می توانند به راحتی با خرید یک سیم کارت عراقی به صرفه و اقتصادی، هزینه های ارتباطی خود را کاهش دهند.

 

هزینه های رومینگ بین الملل در اپراتورهای مختلف در ایام محرم  1402

اپراتورهای فعال در کشور با هدف تسهیل ارتباطات و دسترسی به اینترنت برای زائرین بسته های ویژه ای جهت سفرهای زیارتی در عراق در نظر گرفتند که به شرح ذیل می باشد:

 

بسته های ویژه رومینگ عراق همراه اول در ایام محرم 1402

نوع بسته

هدیه

قیمت

مدت اعتبار

کد دستوری

15 دقیقه مکالمه

-

150،000 تومان

7 روزه

# 42 * 2913 * 10 *

اینترنت بین المللی نامحدود

15 دقیقه مکالمه

290،000 تومان

7 روزه

# 41 * 2913 * 10 *

 

بسته اینترنت نامحدود با 15 دقیقه مکالمه، اینترنت پرسرعت را در شبکه های کورک و آسیاسل ارائه می دهد که زائران عتبات عالیات در صورت تمایل می توانند از آن استفاده نمایند.

 

بسته های ویژه رومینگ عراق ایرانسل در ایام محرم 1402

حجم بسته های اینترنت

مدت اعتبار

قیمت

5 گیگابایت

14 روز

3،600،000 ريال

یک گیگابایت

7 روز

1،600،000 ريال

300 مگابایت

7 روز

600،000 ريال

مصرف آزاد اینترنت بدون فعال سازی سرویس رومینگ بین الملل به ازاء هر مگابایت

20،000 ريال

 

بسته های ویژه رومینگ عراق رایتل در ایام محرم 1402

حجم بسته اینترنت

مدت زمان اعتبار

قیمت

100 مگابایت

7 روز

300،000 ريال

200 مگابایت

7 روز

550،000 ريال

500 مگابایت

7 روز

1،000،000 ريال

 

قیمت بسته های اینترنت ویژه اربعین رایتل بدون احتساب مبلغ مالیات بر ارزش افزوده می باشد و در هنگام فعال سازی 9% مالیات به قیمت اعلام شده، اضافه خواهد شد.

 

سیم کارت های عراقی

در حال حاضر در کشور عراق سه اپراتور آسیاسل، کورک وزین سیم کارت های مورد نیاز زائران را ارائه می دهند که از قیمت اقتصادی و تقریبا مشابه ای برخوردار می باشند، ولی از نظر هزینه خدمات مختلف مانند مکالمه، اینترنت و ارسال پیامک با هم متفاوت هستند. در ادامه به معرفی هر یک از این سیم کارت ها می پردازیم:

 

نام سیم کارت

هزینه تماس با ایران

هزینه پیام کوتاه

آسیا سل

280 دینار

150 دینار

کورک

260 دینار

150 دینار

زین

270 دینار

150 دینار

 

  لازم به ذکر است که هزینه تماس با سیم کارت های عراقی بر حسب دقیقه می باشد و تماس های کمتر از 60 ثانیه یک دقیقه در نظر گرفته می شود. البته احتمال دارد تعرفه های اعلامی در روزهای اربعین اندکی متفاوت باشد که توصیه می شود در هنگام خرید سیم کارت حتما در این خصوص اطلاعات لازم را کسب نمایید. زائران سفر به عراق می توانند سیم کارت های عراقی را به راحتی در پایانه های مرزی، فضای شهرهای زیارتی و فرودگاه ها تهیه کنند.

 

مزایای استفاده از سیم کارت عراقی

·        اغلب اوقات زائران به صورت گروهی سفر می کنند که استفاده از سیم کارت های عراقی برای ارتباطات داخلی بین اعضای کاروان بسیار هزینه کمتری خواهد داشت.

·        سرویس رومینگ بین الملل در روزهای اربعین که تعداد زائران در عراق بسیار زیاد می باشد؛ پاسخگوی مسافران نخواهد بود و معمولا با اختلال مواجه می شود.

·        سیم کارت های عراقی به دلیل تخفیفات ویژه ای که برای ارتباطات درون شبکه در نظر میگیرند، به صرفه تر و ارزان تر از سرویس رومینگ بین الملل هستند.

·         اگر زائران به صورت گروهی مسافرت می کنند؛ می توانند یک سیم کارت بخرند و با هات اسپات کردن اینترنت به صورت گروهی از آن استفاده نمایند که در این صورت هزینه بسیار ارزان تر و اقتصادی تر خواهد شد.

 

مزایای فعال سازی سرویس رومینگ بین الملل

·        تنوع زمانی بسته ها از لحاظ نوع مصرف

·        عدم نیاز به خروج ارز و خرید ریالی

·        صرفه جویی در ارز و وقت

·        دسترسی به وب سایت ها، بانک ها و انجام عملیات بانکی

·        قیمت ترجیحی برای زوار و قابل رقابت با سیم کارت های عراقی

·        قابلیت خرید برای دیگران از هر جای دنیا با ارائه فاکتور

·        امکان خرید شارژ و پرداخت قبوض به صورت رایگان

 

کدهای دستوری مورد نیاز سیم کارت های عراقی

اگر قصد سفر به عراق دارید و ترجیح می دهید تا از سیم کارت زائر کشور عراق استفاده نمایید؛ کدهای دستوری زیر برای انجام دستورهای مختلف مفید و کاربردی می باشد:

 

نام سیم کارت

نحوه شارژ کردن

باقی مانده شارژ

لیست بسته های اینترنتی

آسیا سل

# رمز شارژ * 133 *

# 133 *

# 299 *

کورک

# رمز شارژ * 221 *

# 211 *

# 250 *

زین

# رمز شارژ * 101*

# 100 *

# 321 *

 

نحوه فعال سازی بسته های رومینگ بین الملل در اپراتورهای همراه اول و ایرانسل

اگر قصد استفاده از سیم کارت خود و فعال سازی سرویس رومینگ بین الملل را دارید، می توانید از روش های زیر برای این کار استفاده نمایید.

 

اپراتور همراه اول:

بعد از فعال سازی سرویس رومینگ بین الملل، مشترکین سیم کارت دائمی همراه اول و سیم کارت اعتباری همراه اول برای خرید و فعال سازی بسته های رومینگ ویژه عراق از روش های زیر استفاده کنید:

·        شماره گیری کد دستوری # 2913 * 10 * ( ستاره 10 ستاره 2913 مربع )

·        خرید آنلاین از فروشگاه آنلاین همراه اول

 

اپراتور ایرانسل:

با توجه به این که در صورت فعال سازی سرویس رومینگ بین الملل، مسافران می توانند بدون تغییر شماره به راحتی با دوستان و آشنایان خود در داخل کشور در ارتباط باشند؛ پیشنهاد می شود زوار ایرانسلی قبل از شروع سفر نسبت به انتخاب نوع بسته اقدام نموده و با استفاده از روش های زیر نسبت به فعال سازی آنها اقدام نمایند:

·        مراجعه به سوپر اپلیکیشن ایرانسل من

·        شماره گیری کد دستوری # 1 * 3 * 111 *  ( ستاره 1111 ستاره 3 ستاره 1 مربع )

 

اپراتور رایتل:

مشترکین سیم کارت دائمی رایتل و سیم کارت اعتباری رایتل که قصد استفاده از بسته های اینترنت ویژه اربعین رایتل را دارند؛ باید ابتدا نسبت به انتخاب نوع بسته اقدام نموده و سپس با استفاده از روش های زیر نسبت به فعال سازی آن اقدام نمایند:

·        مراجعه به اپلیکیشن رایتل من

·        مراجعه به وب سایت رایتل من

·        شماره گیری کد دستوری # 228 *  ( ستاره 228 مربع )

البته توصیه می شود حتما با مراجعه به وب سایت هر اپراتور در روزهای قبل از سفر نسبت به تعرفه خدمات رومینگ و بسته های ویژه آن اطلاع کافی پیدا کنید.

همان طور که بیان شد؛ هر دو روش خرید سیم کارت عراقی یا فعال سازی سرویس رومینگ بین الملل برای سفر به عراق از مزایا و معایبی برخوردار هستند که مشترک باید قبل از سفر با در نظر گرفتن مدت زمان سفر و نوع نیاز خود بهترین و کم هزینه ترین روش را برای ارتباط با دوستان و آشنایان خود انتخاب کند.

ضمن این که در طول مسیر پیاده روی سرویس اینترنت وای فای رایگان در برخی موکب ها فراهم است و زائران می توانند تا حدی نیاز خود را برطرف کنند. ولی توصیه می شود؛ حتما قبل از سفر نسبت به این موضوع توجه کافی داشته باشید و با انتخاب یک روش مناسب از سفر زیارتی خود لذت ببرید.

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز

ehsan بازدید : 31 شنبه 04 شهریور 1402 نظرات (0)

همیشه بعضی از کارها برای مردم هیجان انگیز هستند. یکی از این کار ها برای مردم شاید خبرنگاری باشد که هر روز برای مردم باید خبر جمع کنند و به مردم ارائه دهند.همین مسئله باعث شده تا در تقویم کشورمان  یک روز را اختصاص به خبرنگار دهند.همین مسئله باعث شده است که اپراتورها هم هدایای ویژه ایی را به خبرنگاران عزیز کشورمان بدهند .دو تا از اپراتور های سیم کارت که در این سال ها بسیاری از مردم سیم کارت های دائمی و اعتباری کشور را دارند همراه اول و ایرانسل در تلاش هستند که به این قشر زحمت کش و فرهیخته  امکانات بسیار جذابی را دهند تا بتوانند  از ان ها استفاده می کنند.با اختصاص یک شرایط ویژه برای خبرنگاران، از آنها تجلیل و قدردانی نمایند. شرایط واگذاری هدیه اپراتورهای همراه اول و ایرانسل به خبرنگاران به شرح ذیل می باشد:

هدیه اپراتور ایرانسل برای روز خبرنگار

بنا به گزارش روابط عمومی ایرانسل، به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار و با هدف تکریم اصحاب رسانه، این اپراتور بسته اینترنت هدیه 200 گیگابایتی را برای خبرنگاران فعال نمود.

 

هدیه روز خبرنگاری ایرانسل شامل چه کسانی می شود؟

بسته اینترنت هدیه یک ساله با حجم 200 گیگابایت از روز سه شنبه هفدهم مرداد ماه 1402 مصادف با روز خبرنگار، از سوی اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال کشور بر مبنای فهرست شماره های ایرانسلی اعلام شده توسط وزارت ارشاد، برای خبرنگاران فعال شده است.

 

نحوه فعال سازی بسته اینترنت هدیه ایرانسل

این بسته هدیه یک ساله که به روال سال های گذشته برای خبرنگاران در نظر گرفته شده، به صورت خودکار بر مبنای فهرست شماره های ایرانسلی خبرنگاران فعال می شود. خبرنگارانی که این بسته هدیه بر روی شماره آنها فعال شده باشد؛ پیامک زیر را دریافت می کنند:

" خبرنگار ارجمند، با سلام و احترام؛ روزتان مبارک.

با هدف فراهم کردن بستر مورد نیاز برای ایفای رسالت اطلاع رسانی در دنیای دیجیتال، بسته اینترنت همراه 200 گیگابایتی یک ساله ( هدیه ایرانسل به مناسبت روز خبرنگار ) برای شما فعال شد.

 

ایرانسل؛ اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران و نخستین ارائه دهنده 5G در ایران

در صورتی که مشترک پیش از فعال شدن این بسته هدیه، بسته اینترنت فعال داشته باشد، بسته قبلی رزرو شده و این بسته با اولویت مصرف، فعال می گردد. خبرنگارانی که این بسته هدیه روی حساب آنها فعال شده است، پس از پایان اعتبار بسته هدیه روز خبرنگار می توانند با ارسال عدد یک به شماره 3141، بسته های فعلی موجود روی حساب خود را که به سبب فعال بودن بسته هدیه روز خبرنگار، استفاده از آنها متوقف شده بود، مجددا فعال سازی کرده و از آن استفاده نمایند.

 

نحوه دریافت اینترنت خبرنگاری برای کسانی که در نامشان در فهرست موجود نیست؟

با توجه به این که 200 گیگابایت اینترنت هدیه امسال نیز بر اساس لیست سال گذشته که از طرف وزارت ارشاد برای وزارت ارتباطات و در نهایت برای اپراتورها ارسال شده بود، به خبرنگاران تخصیص یافت، مهم ترین سوال این است که خبرنگارانی که بنا به هر دلیلی نامشان در لیست موجود نمی باشد و یا در یک سال گذشته به جرگه خبرنگاران پیوستند؛ چگونه می توانند از هدیه اینترنت یک ساله ایرانسل بهره مند گردند؟

 در همین راستا، عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، پس از حضور در یک برنامه تلویزیونی در جمع خبرنگاران در این باره گفت: " اینترنت هدیه خبرنگاری، مانند سال های گذشته به خبرنگاران ارائه می شود. خبرنگاران از روز سه شنبه  17 مرداد ماه به مدت یک ماه فرصت دارند تا از طریق پنجره ملی خدمات هوشمند برای دریافت اینترنت خبرنگاری اقدام نمایند."

شایان ذکر است که پنجره ملی خدمات هوشمند متعلق به وزارت ارشاد بوده و لیست ثبت شده در آن به وزارت ارتباطات و در نهایت بر اساس نوع سیم کارت خبرنگاران به هر کدام از اپراتورهای مربوطه ارسال می گردد.

به طور کلی مشترکین سیم کارت دائمی ایرانسل و سیم کارت اعتباری ایرانسل می توانند برای اطلاع از میزان اعتبار زمانی و حجمی بسته های اینترنت همراه خود از روش های زیر استفاده کنند:

·        مراجعه به نسخه وب ایرانسل من

·        مراجعه به نسخه اپلیکیشن ایرانسل من

·        شماره گیری کد دستوری # 4 * 1 * 555  ( ستاره 555 ستاره 1 ستاره 4 مربع )

برای آگاهی از میزان باقی مانده اعتبار حجمی تمام بسته های افزایشی و ترکیبی اینترنت ایرانسل، مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری می توانند کد دستوری # 10141 * ( ستاره 1141 مربع ) را شماره گیری نمایند.

 

هدیه اپراتور همراه اول به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همزمان با 17 مردادماه روز خبرنگار، از سوی این اپراتور یک بسته اینترنت هدیه 200 گیگابایتی برای خبرنگاران کشور فعال گردید که پس از فعال سازی از طریق یک پیامک به مشترک اطلاع رسانی می شود.

البته این اپراتور در آستانه روز 19 مرداد مصادف با بیست و نهمین سالروز عرضه اولین سیم کارت در ایران توسط همراه اول، ضمن تبریک روز خبرنگار به خبرنگاران ایرانی، اظهار امیدواری کرده که همکاری و همراهی این قشر فرهیخته، موجب ارتقای کیفیت خدمات ارتباطی در کشور می شود.

نحوه فعال سازی هدیه اینترنت خبرنگاران در اپراتور همراه اول

این بسته هدیه اینترنت که به صورت خودکار بر اساس فهرست اعلامی وزارت ارشاد، برای خبرنگاران فعال می شود؛ نیاز به فعال سازی ندارد و در صورتی که خبرنگاران بسته سال گذشته خود را هنوز استفاده نکرده باشند؛ می توانند به دنبال آن بسته و همزمان از بسته جدید خود استفاده نمایند.

بر اساس اعلام روابط عمومی همراه اول خبرنگارانی که به هر دلیلی نامشان در فهرست اعلامی وزارت ارشاد نبوده و یا در یک سال گذشته به جرگه خبرنگاران پیوستند و از سیم کارت دائمی همراه اول و سیم کارت اعتباری همراه اول استفاده می کنند؛ می توانند با مراجعه به سامانه e-rasaneh اطلاعات خود را وارد نمایند. بعد از تائید اطلاعات توسط این سامانه، باید به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند مراجعه نموده و برای دریافت اینترنت خبرنگاری ثبت نام نمایند.

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز

ehsan بازدید : 74 شنبه 21 مرداد 1402 نظرات (0)

این روز ها بسیاری از مردم به خاطر قیمت های بسیار سرسام آور به دنبال خرید سیم کارت های اعتباری هستند تا بتوانند که هزینه ها را نسبت به سیم کارت دائمی کم کنند.در بازار سیم کارت های اعتباری با رقم های بسیار عجیب و غریب ارائه می شوند که بسیاری نمی توانند خریداری کنند به همین دلیل سیم کارت های اعتباری را خریداری می کنند. اما سیم کارت های اعتباری شاید بزرگ ترین معضلی که دارند نسبت به سیم کارت های دائمی این است که شارژ سیم کارت های اعتباری زود تمام می شوند و در مواقع ضرور نیاز به تماس یا استفاده از اینترنت دارند که با اتمام شارژ نمی شود از آن استفاده کرد.اما این روز ها همراه اول در تلاش است که بتواند  از طریق شارژ مستقیم به سیم کارت های اعتباری انجام دهند و  روش هایی را نیز برای انتقال اعتبار از یک مشترک دیگر در نظر گرفته است که این امکان را برای مشترکین سیم کارت اعتباری فراهم می کند تا در صورت تمایل از آن استفاده نمایند.

سرویس انتقال شارژ در اپراتور همراه اول

سرویس انتقال اعتبار ریالی سرویسی است که به مشترکین سیم کارت دائمی همراه اول و اعتباری همراه اول این امکان را می دهد تا در زمانی کوتاه به یک سیم کارت اعتباری همراه اول شارژ یا اعتبار ریالی منتقل کنند.

 

روش های انتقال شارژ در اپراتور همراه اول

 در حال حاضر مشترکین سیم کارت اعتباری همراه اول می توانند علاوه بر روش های مرسوم خرید شارژ، به دو روش دیگر نیز شارژ یا اعتبار ریالی خود را افزایش دهند:

روش اول: سیم کارت دائمی به اعتباری

روش دوم: سیم کارت اعتباری به اعتباری

 

1.     انتقال اعتبار از سیم کارت دائمی همراه اول به سیم کارت اعتباری همراه اول

در گذشته فقط مشترکین اعتباری همراه اول امکان انتقال شارژ به یک سیم کارت اعتباری دیگر داشتند؛ ولی در حال حاضر کلیه مشترکین سیم کارت دائمی همراه اول نیز می توانند در صورت تمایل با استفاده از روش های انتقال شارژ، برای خطوط اعتباری همراه اول انتقال شارژ را انجام دهند.

 هزینه هر انتقال در این سرویس 40 تومان بعلاوه 9% مالیات بر ارزش افزوده می باشد که در پایان دوره به همراه مبلغ منتقل شده بر روی قبض مشترک سیم کارت دائمی محاسبه خواهد شد.

 

روش های انتقال اعتبار از سیم کارت دائمی همراه اول به سیم کارت اعتباری همراه اول

سرویس انتقال اعتبار ویژه مشترکین سیم کارت دائمی همراه اول به صورت پیش فرض برای کلیه مشترکین فعال می باشد و کاربران سیم کارت دائمی همراه اول در صورت تمایل می توانند با استفاده از روش های ذیل نسبت به انتقال اعتبار اقدام نمایند:

1.     شماره گیری کد دستوری # 141 * 10 * ( ستاره 10 ستاره 141 مربع )

2.     استفاده از اپلیکیشن همراه من ( آیکون خدمات شارژ،  انتقال اعتبار )

3.     استفاده از وب سایت همراه من ( منو صورتحساب من ، انتقال اعتبار )

شرایط و قوانین سرویس انتقال اعتبار برای مشترکین سیم کارت دائمی همراه اول :

·        این سرویس مخصوص مشترکین سیم کارت اعتباری همراه اول بوده و امکان انتقال شارژ از این طریق به سیم کارت های اعتباری سایر اپراتورها وجود ندارد.

·        در زمان استفاده از این سرویس، اگر سیم کارت مقصد در شبکه وجود نداشته باشد و یا بنا به هر دلیلی غیر فعال نامیده شود، امکان انتقال شارژ وجود ندارد.

·        مبلغ شارژ باید به ریال وارد شود.

·        مبلغ انتقالی در این سرویس باید مضربی از 10،000 ریال و  بین 10،000 ريال تا 100،000 ريال باشد.

·        فارغ از مبلغ انتقال داده شده، مدت زمان اعتبار مبلغ انتقال داده شده حداکثر 90 روز می باشد.

·        سقف انتقال از سیم کارت دائمی همراه اول به اعتباری در هر ماه 500،000 ريال می باشد.

·        پس از انجام موفقیت آمیز انتقال، پیامی مبنی بر موفقیت آمیز بودن انتقال، مبلغ انتقال یافته و اعتبار جدید برای مشترک انتقال دهنده و دریافت کننده اعتبار ارسال می گردد.

·        برای انتقال اعتبار نیاز به رمز نبوده و مشترکین سیم کارت دائمی می توانند بدون رمز انتقال، از این سرویس استفاده نمایند.

·        مشترکین دائمی همراه اول با شرایط غیر نرمال، امکان استفاده از این سرویس را ندارند.

·        مشترکین دائمی همراه اول با رسیدن بدهی به 60 درصد ودیعه شان، امکان بهره مندی از این سرویس را تا زمان وصول بدهی از دست می دهند.

·        برای مشترکین دائمی همراه اول مبلغ انتقال اعتبار به علاوه کارمزد باید کمتر از میزان 60 درصد سقف بدهی مجاز مشترک انتقال دهنده اعتبار باشد. 

 

2.     انتقال اعتبار از سیم کارت اعتباری همراه اول به یک سیم کارت اعتباری دیگر

انتقال اعتبار از یک سیم کارت اعتباری همراه اول به یک سیم کارت دیگر یکی از رایج ترین روش های انتقال شارژ در بین کاربران همراه اول می باشد. این سرویس که به صورت پیش فرض برای کلیه مشترکین سیم کارت اعتباری همراه اول فعال می باشد به راحتی امکان پذیر است.

هزینه هر انتقال اعتبار 400 ریال بعلاوه 9% مالیات بر ارزش افزوده میباشد که مبلغ انتقال داده شده در این سرویس، در لحظه انتقال از حساب مشترک اعتباری انتقال دهنده کسر می گردد.

 

روش های انتقال اعتبار از سیم کارت اعتباری همراه اول به سیم کارت اعتباری همراه اول

روش های انتقال اعتبار برای مشترکین اعتباری همراه اول بسیار شبیه مشترکین سیم کارت دائمی بوده و به روش های زیر انجام می گیرد:

1.     شماره گیری کد دستوری # 142 * 10 *  ( ستاره 10 ستاره 142 مربع )

2.     استفاده از اپلیکیشن همراه من ( آیکون خدمات شارژ،  انتقال اعتبار )

3.     استفاده از وب سایت همراه من ( منو  شارژ من ، انتقال اعتبار )

پس از انجام موفقیت آمیز انتقال، پیامی مبنی بر موفقیت آمیز بودن انتقال، مبلغ انتقال یافته و اعتبار جدید برای مشترک انتقال دهنده و دریافت کننده اعتبار ارسال می گردد.

شرایط و قوانین سرویس انتقال اعتبار برای مشترکین سیم کارت اعتباری همراه اول :

·        این سرویس مخصوص مشترکین سیم کارت اعتباری همراه اول بوده و امکان انتقال شارژ از این طریق به سیم کارت های اعتباری سایر اپراتورها وجود ندارد.

·        در زمان استفاده از این سرویس، اگر سیم کارت مقصد در شبکه وجود نداشته باشد و یا بنا به هر دلیلی غیر فعال نامیده شود، امکان انتقال شارژ وجود ندارد.

·        مبلغ شارژ باید به ریال وارد شود و مقدار اعتبار انتقال داده شده باید ضریبی از 10،000 ریال و بین 10،000 تا 100،00 ريال باشد.

·        بعد از انتقال اعتبار، باید حداقل 5،000 ریال ( 500 تومان ) در اعتبار مشترکین اعتباری باقی مانده باشد.

·        فارغ از مبلغ اعتبار انتقالی، مدت زمان اعتبار مبلغ انتقال داده شده، 90 روز است.

·        حداکثر مبلغ انتقال در طول یک ماه 500،000 ریال ( 50،000 تومان ) می باشد.

·        برای انتقال اعتبار نیاز به رمز نبوده و مشترکین سیم کارت اعتباری می توانند بدون رمز انتقال، از این سرویس استفاده نمایند.

از آنجا که بر اساس قوانین، مسئولیت انتقال اعتبار به خطوط دیگران، بر عهده ارسال کننده اعتبار می باشد، لذا توصیه می گردد در حفظ و نگهداری از تلفن همراه خود نهایت دقت را به عمل آورید.

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز

تعداد صفحات : 78

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 771
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 47
  • آی پی دیروز : 148
  • بازدید امروز : 65
  • باردید دیروز : 335
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,659
  • بازدید ماه : 2,914
  • بازدید سال : 21,527
  • بازدید کلی : 55,711